21 Temmuz 2011 Perşembe

PEMBE DANTEL ETEK / KINAMIZA NE GİYDİM


Selamlar, Benim Stilim bölümüne yeni fotoğraflar ve benim elimden çıkan ürünler ile devam edelim istedim. Bildiğiniz gibi ağbim evlendi ve gelinimizin kına gecesinin yapıldığını ve onun için hazırladığım taçları daha evel sizinle paylaşmıştım. (Kaçıranlar, yeniden görmek isteyenler buraya tıktık) 


Ben o gece için abartıdan uzak ama birazda hoş bir kıyafet giymek istedim ve pastel pembe tonlarındaki hazırladığım dantel eteğimi ve büstiyerimi giymeyi tercih ettim. Pembe dantelden hazırladığım eteğin üzerine siyah büstiyer giyeceğimden, iç astar eteğinide siyah saten kumaş ile hazırladım ve çıkan görüntü işte bu :) O akşam çok güzel yorumlar aldım ama tabiki sizin düşüncelerinizde benim için çokçok önemli, umarım sizlerde beğenirsiniz. 
Bu arada hala fotoğraf makinesine alışmaya çalışıyorum, evet biraz bulanıklık var lütfen kusura bakmayın....


Geç kalmak üzereyim, son kez saçları düzeltelim hemen çıkıyorum :)


Büstiyer: Roman
Etek:   (Styleistico)
Ayakkabı : Aldo

6 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

makinenin tüm aykırıklarına rağmen çoook güzel çıkmış,çoook güzel olmuşsun:))

STYLEISTICO dedi ki...

Tesekkur ederimm, cok mutlu oldum;)
Evet otomatik cekmede ayarlarken ben makie karsiinda olmadigimdan kendinw baska br odak seciyor benide bulanik cikartiyor.daha nasil yapmali kesfedemedim :)))

Adsız dedi ki...

Makineyi bosver sen Tugçe, objede is var :)
Yine de Manuel focus yapip çekim yapmayi
Tercih edebilirsin.
Sabi

STYLEISTICO dedi ki...

Güldurdun beni aksam aksam Sabi :)) ders alicam
En sonunda makimeyi kullanmak icin :)
Göruselim Bir ara, emreyle konusun ayarlayinnn

hobimekan dedi ki...

bu da çook şık olmuş..eline sağlık..

STYLEISTICO dedi ki...

Tesekkur ederimmmmm :))