19 Temmuz 2011 Salı

GUISEPPE ZANOTTI SONBAHAR/KIŞ 2011 KOLEKSİYONU


Bu ayakkabıları görüpte aşık olmamak mümkün mü acaba ? Guıseppe Zanotti'nin Sonbahar-Kış için hazırladığı ayakkabılara bayıldım. Bu aralar feci durumda ayakkabılara düşmüş durumdayım, kendimi kıyafet bakarken değilde devamlı internetten ayakkabı bakarken buluyorum :) Özelliklede renkli ayakkabılara daha çok düştüm aynen yukarıdakiler gibi. Sonbaharda da renklenelim, dimi ama ?




Renkli dediysem tabiki klasik zamansız dediğiniz aykkabılardan da edinmeden olmaz. Özellikle sağdakiler kesinlikle her bayanın dolabında olmalı dediklerimizden. Harika bir model ve her kıyafetle rahatlıkla kullanabileceğiniz cinsten.


Tabiki klasik krokodil ve yılan derileri, leopar yani hayvan desenler unutmayalım..



Evet yukarıdaki modelle aşk yaşıyorum resmen. Biliyorum çok göründük ve klasik modellerden biri ama işte o topuğun gelişi, dolgusu, önündeki formlu fırfırlar.... hepsi hepsi benim kalbimi de, aklımı da çalıyor napalım:) Renklenmek istiyorum diyenler için ise aşağıdaki model biçilmiş kaftan...



Ben her ne kadar çok rahat edemesemde canımız, ciğerimiz babetlerimiz. Ay ne kadar kafiyeli oldu dimi :) Mor olan benim olsun, ya siz hangisini isterseniz ?


 Ve gecenin yıldızı ....

Kaynak: giuseppezanottidesign.com

Hiç yorum yok: