22 Mayıs 2012 Salı

CANNES 2012 FİLM FESTİVALİ KIRMIZI HALI FAVORİLERİ


Bu sene Cannes kırmızı halı öylee waowww dedirticek kadar haraketli değildi, en azından benim bakış açımdan öyleydi. Bu durumda bende favorilerimden oluşan bir post yapmayı uygun gördüm :) ve listeye Eva ile başlamak istedim. 



Benim ilk favorim Dolce&Gabbana elbisesi ile Eva Herzigova oldu. Çok asil, çok zarif, çok kibar...


Diane Kruger'un Vivienne Westwood elbisesine bayıldım bayıldım bayıldım. Heykelsi yapısı, o drapelerin gelişi ve bedene ustaca yerleştirilişi, işçiliği kesinlikle harika. Diane da içinde harika. Söylemeden geçemeyeceğim bence Diane diğer seçimleri ile de Cannes 2012'nin en başarılı ismi olmuş.


Erin Wasson'un Antonio Berardi elbisesine zaten daha evvel görür görmez aşık olmuştum, burada beğenmemen imkansızdı :)


Naomi Watts tercih ettiği harika işçilikli Marchesa ile kuğu gibi kırmızı halıda süzülmüş.


Eva Longoria, Emilio Pucci elbisesi ile çok sade ve çok zarif.


Elie Saab'sız bir kırmızı halı olmaz diyerek Fan Bingbing'i de listeme ekliyorum. Oldukça ağar bir elbise olmasına rağmen Fan Bingbing'e yakışmış.


Gemma Arterton, Gucci içinde zarif bir görüntü çizmiş.


Umarım bizde bu yaşa geldiğimizde böyle harika görünebiliriz diye iç geçirerek listeme son olarak giren Jane Fonda'nın seçimi Roberto Cavalli.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

EVA kesinlikle benimde favorim

modafobik dedi ki...

Bu sene daha bir güzel sanki dimi :) Benim favorim Naomi Watts! :)

STYLEISTICO dedi ki...

Özlem: Evet çok kibar çok asildi...

Modafobik: Bana göre daha iyilerini görmüştüm gibi geldi :) Eva, Diane, Naomi benimde favorilerim oldu...

guzelliknehri dedi ki...

Diane'ye +1 =)

semforever dedi ki...

saab harikaaaa resmen
http://semforever-semforever.blogspot.com

STYLEISTICO dedi ki...

Kırmızı Halıda benimde mutlaka favorilerim arasında bir Elie Saab oluyor... :)