24 Mayıs 2012 Perşembe

BİR ÇALIŞMA GÜNÜNDEN NE GİYDİM POSTU


Günaydınnnn,
İlk olarak keyfinizi yerine getiricek, işlerinizin yolunda gideceği, huzurlu bir gün diliyorum herkese:) 
Ne zamandır yoğunluktan fırsat bulup yayınlayamadığım Benim Stilim bölümüne yeni bir ne giydim postu eklemek istedim. Yine oradan oraya koşturduğumuz bir günden kalma. Herşey nasıl gidiyor derseniz, oldukça yerinde, oldukça yoğun, oldukça haraketli gidiyor. Bütün bu yorucu çalışma günlerinin en güzel geçen saatleri ise sizden gelen o güzel yorumları, mailleri okumak ile geçiyor.
Herkese desteği, ilgisi için çok çok teşekkürler. Zaten tutkuyla yaptığımız işimize daha da çok şevk katıyorsunuz... Teşekkürler :)



Kazak: Stradivarius
İç Straplez Bluz: Zara
Skinny Kot: Zara
Ayakkabı: Converse Jack Purcell

Hiç yorum yok: