22 Mart 2012 Perşembe

ESKİLERDEN - DÜĞÜN GECESİNDEN KALMA NE GİYDİM


Postlara eskilerden kalma ne giydim postu ile devam etmek istedim. Bildiğiniz gibi bütün kışı hastane ve annemin evi arasında mekik dokuyarak geçirdim ki bu süreç hala devam ediyor. Bu sebeple bütün sonbahar ve kış eşortman, kazak, hırka üçlemesi ile geçti. O yüzden istedim ki hazır havalar da ısınmışken yazdan kalma stil fotoğrafları ile Benim Stilim bölümüne devam edelim. 
Bu görsel aslında ağbimin evlendiği geceye ait. (Düğünümüze ne giydime buradan, kına gecesine ne giydim buradan bakabilirsiniz) Gece dediysem gerçekten gece :) Düğün yemeği sonrası gençlerle bar eğlencesi kısmından ( biraz dağılmışlığımdan rahatlıkla anlayabilirsiniz ). Elbise benim ellerimden çıkma ve aslında burada her ne kadar belli olmasa da kuplara ayrılarak vücudu saran ve hoş gösteren bir elbise. Ben severek giyiyorum, kendisi klasik siyah kurtarıcı elbiselerimden biri olarak dolabımda yerini çoktan aldı.....



Elbise: 
Ayakkabı: Aldo
Bilezik: Accessorize

4 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

vavvvv süpersin bebeğim....bu halinin heykelini yaptırmak lazım:)maşşallah diyorum ve ellerine sağlık demedende geçemiyorum:)

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkur ederim Bakteri :)

Zeynep Şeker dedi ki...

Bence her kadının gardırobunda böylesi zarif siyah bir elbise olmalı. Sana da çok yakışmış:)

Sevgiler.

STYLEISTICO dedi ki...

Güzel yorumun için teşekkür ederim Zeynepcim;)