28 Eylül 2011 Çarşamba

ULYANA SERGEENKO 2011-12 SONBAHAR KIŞ KOLEKSİYONU


Bu güne kadar Ulyana'nın koleksiyonunu nasıl kaçırmışım bilmiyorum, heralde yoğunluğumdan bilgisayardan biraz uzak kalmamdan kaynaklı ama şimdi her bir parçasını ayrıca beğendiğim bu koleksiyonu hala görmeyenler için paylaşma zamanı. Ulyana Sergeenko zaten stili ile ön plana çıkmış ve  giydikleri ile birçoğumuzun kalbini vurmuş durumda. Koleksiyondaki herbir parça onun tarzından detaylar ile dolu. Uzun etekler, renkler, desenler, kabarık etekler, herbirinin bele oturuşu, parçaların birbiri ile kombinlenmesi... herbiri Ulyana'dan izler taşıyor.
Görsellere bakarken hangisini seçeceğimi şaşırdım, bunlar benim favorilerim, geri kalanlar için tıkık... Hadi sizde sizin favorilerinizi seçin..










Kaynak: Fashionising.com, Vogue.ru

4 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Kadınlarda boy pos olunca, bel ince olunca bir de elbise şahane olunca bu fotoğraflardakiler gözü hoş ediyor velhasıl.

STYLEISTICO dedi ki...

Harika yorumlamışsın Burcu :) gerçektende öyle uzun boy özellikle çok fark ettiriyor..
(her boyum uzun olsaydı die iç geçiririmde :) )

shhypie dedi ki...

Çok hooş tasarımlar.Buram buram fransız esintisi =)

STYLEISTICO dedi ki...

Shhypie gercektende öyle ... Ben bayildim kibarlar...