30 Eylül 2011 Cuma

BENİM STİLİM İÇİN BELKİ DE SON YAZLIKLAR


Herkese Merhaba, 
Bugün biraz soğuk, biraz yağmurlu bir güne uyandık o yüzden bende postlara yazlık günlerden kalma görseller ile devam etmek istedim. Bunlar belkide son kısa kollular ile çekilen resimlerimiz olacak, bende bu duruma yaz insanı biri olarak biraz üzülüyorum aslında. Tabi birde bu aralar benim için kış sezonuna giriş demek hala bitemeyen okul günleri, tez yazımı demek, ama yeni güzel projeler içinde hazırlık evresi demek..
Yakında sizlere güzel süprizlerim olacak, o yüzden biraz yoğunum ve yorgunum ama bu yorgunluğun en güzel hediyesi de beni izleyen, blog, fanpage, twitterdan devamlı yorumları ve paylaşımları ile post yazamadığım günlerde bile beni destekleyen sizler:) İşte bu yüzden sizleri seviyor ve teşekkür ediyorum :) (biraz melankoliğim bugün anlamışsınızdır:) ) 
Gelişmeler için ise beklemede kalınnn :)
Sevgiler
Tuğçe




İç askılı Bluz: Zara
Dış Transparan bluz: Mango
Keten Pantalon: Mango
Ayakkabı: Zara
Çanta: Zara

2 yorum:

Serap dedi ki...

Evet yaz bitti be tüm yazlık kıyafetler kalktı :( Ama ben hala yazlık giymeye devam ediyorum. Her kışa girişte bir grip olmadan kışlıklara geçmem :)

STYLEISTICO dedi ki...

Evet bende de ayni durum var ;)