18 Eylül 2011 Pazar

SİYAH DANTEL DETAYLI ETEK İLE BENİM STİLİM


Herkese Merhabalar :)
Araya giren işler, moda haftası postları ve yoğunlukla aslında resimleri de çoktan hazır olan Benim Stilim kısımına birazcık ara vermiş gibi olduk. Hepinizin bildiği gibi aslında daha çok kendi elimden çıkan ürünler ile bu bölümü yapmaya çalışıyorum, ikisi karışık daha doğrusu :) İşte bunlardan bir yazın bolbol giyindiğim siyah eteğim.
Bu sezon hem yaz hem kış maxi eteklerin gözde olduğunu artık söylememe gerek yok sanırım, benimde sevdiğim parçalardan (eh biraz daha uzun olsaydım daha bir iyi durucaklardı tabi :P ) Siyah eteğime biraz haraket katmak için araya çok sevdiğim dantelden parçalar attım. Bu tür parçaları daha sıradan bluzlar, tshirtler ile kombinlemeyi seviyorum. 
Yarın pazartesi, herkese şimdiden güzel haftalarrr ...:)



Bluz: Mango
Etek: (Styleistico)
Ayakkabı: Zara

Hiç yorum yok: