27 Ağustos 2011 Cumartesi

MASALSI BİR DÜNYA


Bu aralar en büyük keyfim internette dolanıp, birbirinden güzel çekimleri, görselleri, kıyafetleri incelemek. Tabi bunu günümden geriye kalan kısıtlı zamanımda oturup tezimi yazmam gereken zamanlarda yapıyorum :) (Kendi vicdanımla boğuşuyorum da, bir türlü tezime konsantre olamıyorum, önerisi olanları dinlemeye hazırım:) ) Bu görseller Vivienne Mok'un elinden çıkma, bize çekiminde saklı, unutulmuş yerlerin hikayesini anlatmış. Açıkcası ben anlatımdaki bu masalsılığa ve gizeme bayılıyorum, aynı zamanda romantik, bana peri kızlarını anımsatıyor, ve o kıyafetler uçuşan tüller, kabarık etekler... Belkide benim hayal dünyama yakın olduğu için seviyorum. Umarım sizde benim kadar keyif alırsınız.
Unutmadan Vivienne'nin dünyasına daha yakından bakmak isterseniz buradan buyrun :)




Kaynak: Fashionising.com

Hiç yorum yok: