17 Ağustos 2011 Çarşamba

İSTANBUL FASHION WEEK 7-10 EYLÜL / GÜNCELLENMİŞ LİSTE

Herkese Merhabalar :) Sonunda İstanbul'a döndüm, biliyorum sizi tatilde biraz ihmal ettim ama öyle bir grupla birlikteydim ki, bilgisayarımı yanıma almama rağmen açmaya çok fırsat bulamadım. 
Bu güzel haftaya başlarken, her sezon ürünlerini giymek, bu sezon neler yapmışlar diye büyük merakla beklediğimiz tasarımcı ve markaların defilelerinin yer aldığı İstanbul Fashion Week defile programını paylaşmak istedim. İstanbul Fashion Week'de bir değişiklik ise bu sezonda çok sevdiğimiz, tasarımlarına hayran olduğumuz Günseli Türkay, Zeynep Tosun ve Zeynep Erdoğan'ın programda yer almamış olması. 
İşte IFW 2011 Defile Programı: 

Güncelleme: IFW Facebook sayfasında açıklanan son listedir. Yapılan açıklamalara göre tarih ve mekanlar hakkında yapılacak değişiklikler an itibari ile bu sayfada yayınlanacaktır


Kaynak: IFW

Hiç yorum yok: