22 Ağustos 2011 Pazartesi

GEÇ KALMIŞ SON BODRUM POSTU


Bodrummm Bodrummm, bu sene iki ayrı tatilimi de Bodrum'da geçirdim. Bir tanesi pek evden dışarı çıkmadığım, bolbol dinlendiğim, diğeri ise gündüzleri bolbol beachleri gezdiğim, devamlı farklı farklı yemekler yediğim :) (İstanbul'a döndüğümde tartıya baktığımda böyle gülmüyordum tabi), bir iki akşam eğlendiğim ama yinede genel anlamda sakin zaman geçirdiğim tatiller. Yorucu bir senenin ardından tatiller çok çok iyi geldi açıkcası ve bu güzel tatilden sizinle de ufak bir iki fotoğraf paylaşmak istedim ve paylaşıma odamın balkonundan çektiğim bu huzur verici renklerdeki manzaramdan başlamak istedim. ( sizinle daha net ve daha çok fotoğraf paylaşmak isterdim ama küçük fotoğraf mak. götürdümmm, tatilde yaptığım bu üşengeçliği mazur görün lütfenn ;) )
Aşağıdaki görseller ise Maki, Kuum ve Bianca Beach'de çekildiler. Açıkcası Kuum Beach'in huzur verici havasına, Bianca'nın da serin denizine bayıldımmm... Maki ve Maça Kızı'nı oldum olası sevmişimdirrr, o yüzden söylemiyorum bile.. 
Aşağıdaki sarı bikini üstü tunik benim elimden çıkma, beni tasarımım değil, kalıbı Burda'dan almıştım. Tatile çıkmadan son gün modeli görüp beğenmiş hemen dikmiştim. Bu görsel sizlerle onu paylaşmak için :) Şimdi içinizden diyorsunuzdur, şöyle denizi arkana alıp Maki'de harika bir fotoğraf çektirmek varken duvar önü nesi diye ama inanın aklımdan ne geçiyordu bilemiyorum :) Unutmadan Maki'nin menüsündeki birçok yemeği denemiş biri olarak bence gönül rahatlığı ile hepsini deneyebilirsiniz.


Sarı bikini üstü Tunik : Benim elimden çıkma (Kalıp Burda'dan)


Bianca Beach heralde o gün rüzgardan dolayı denizin dalgalı olmadığı tek beachti, o yüzden çok keyifli bir son gün geçirdik biraz da sıcak olsaydı süper olacaktı:) Yemeklerde bir tek hamburger yedim, fena değildiii :) 


Ne yazık ki Kuum Beach'e gittiğim gün Bodrum'daki şiddetli rüzgardan pek tadını çıkaramadık ama yine de mutlu mesut döndüm İstanbul'a.


Yemeklere gelirsek, Kuum'da da mantı olmak üzere pide, köfte favorilerim. Akşam ise Ulus 29'da dilediğinizce eğlenebilirsiniz...


Bu da benden Bodrum'da son gece fotoğrafı :) Güldüğüme bakmayın her ne kadar evimi özlemiş olsamda tatil tatildir, insan döndüğüne üzülüyorrrr.....


Pembe Askılı Bluz : Zara
Siyah örme transparan Bluz : Mango
Skinny Jean: Zara
Ayakkabı: Aldo

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Sarı tuniği Burda'da görmüştüm, ne kadar güzel olmuş.. Ellerinize sağlık (:

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim :) Evet benimde planladığım birşey değildi şansa gördüm hemen kalıbını aldım :) plajda da çok rahat ettim :)

Evy dedi ki...

Sai tunik harika, cokta yakismis! Kuumda patates kizartmasi yeseydinnnnn, of canim cekti :D
http://maffionista.blogspot.com/

STYLEISTICO dedi ki...

Evy tesekkur ederimm;) patates kizartmasi yemezmiyim yedim yedim ;) haklisin ;)

sevda s. dedi ki...

Tunik çok güzelmiş
Fotolara bayıldım, denizi özledim :(
İstanbul'a hoşgeldin :)

STYLEISTICO dedi ki...

Hoşbuldukkkkkk Sevda....
Tunik
İcin tesekkur ederim ;)
Tatile gelirsekkk bende dönmekkkk istiyorummm
Gelir gelmez yoğun yorucu ve sıkıcı gunler geçiriyorum o yuzden biri beni oraya ışınlasaaa çok mutlu olucam ;)

suhuba dedi ki...

Tuniğe bayıldım. Çok yakışmış. Demekki beğenmekte haklıymışım. Kesin yapılacaklar listesinde artık :)

STYLEISTICO dedi ki...

Suhuba :Teşekkür ederimm :)