25 Temmuz 2011 Pazartesi

GÖZ ALICI GÖRSELLER / PATRIZIA PEPE


Herkese Merhabalar, postlar biraz yavaşladı farkındayım ama şu anda Bodrum'da tatildeyim ve onun etkisi ile fazla post giremiyorum, tabi bunda fotoğraf makinemi İstanbul'da unutmamında suçu var :) Bodrum dediysem öyle hergün bir beach'de olduğumu, geceler mekan mekan gezdiğim düşünmeyin lütfen. (Eğer bir engel çıkmazsa döndükten 1 hafta sonra tekrardan Bodrum'a gelicem gezme tozma işini o gelişime saklıyorum:) )
Tamemen sakin bir sitede sakin sakin bir tatil yapıp dinleniyorum, akşamlar sadece yemek ve alışveriş için her gün başka bir yere gidiyorum,  yani biraz arındırılmış bir tatil yapıyorum. E yoğun ve yorucu bir sene geçirdim, biraz herşeyden uzak olmak iyidir dimi ? :)


Görsellere gelince böyle harika kıyafetler ile, harika bir çekim yapılmış ise ona bakmaya ve tabiki sizinle paylaşmaya doyamıyorum. Sanırım burcumun özelliğinden kaynaklı, güzel şeyleri seviyorummm :)   Patrizia Pepe, Sonbahar-Kış 2011 Kampanya görselleri için Edita Vilkeviciute ve Mert & Marcus ile çalışmış. Zaten Mert & Marcus'un elinden çıkma hangi çekimi beğenmiyebilirizki ? 


Hiç yorum yok: