8 Şubat 2011 Salı

IFW / KARMA 3 : TUVANA BÜYÜKÇINAR


Tuvana Büyükçınar İstanbul Fashion Week kapsamında ikinci olarak Karma defilede koleksiyonunu sergiledi. The Storyteller ismini verdiği koleksiyonu, harika bir masal ile başladı ve podyumda mankenler Tuvanam tasarımları ile boy gösterirken devam etti. Brokar kumaşların dikkat çektiği koleksiyonda ipek, otantik kumaşlar, dantel detaylı kumaşlar farklı formlarda kendilerini gösterdiler. Şeftali tonları, bordo, gece mavisi, yeşil, hardal sarısı, kısacası renklerin en parlak hallerinin olduğu, birbirleri ile bütünleşen tasarımlara yer veren bir koleksiyon izledik.



Osman Hamdi tablolarından ilham alan tasarımcı renkler ile dokuları birlikte kullanmakta oldukça başarılı. Misafirleri ile de en fazla ünlü ağarlayan tasarımcılardan olan Tuvana Büyükçınar'ın defile açılışını ve kapanışını ise Çağla Şikel yaptı. Detaya inersek son olarak Sertaç Delibaş o harika ayakkabılara da dikkatinizi çekmeden geçemeyeceğim. Birazda brokar kumaşlara olan aşkımdan olacak benim zevk alarak izlediğim koleksiyonlardan biri oldu.

2 yorum:

Kürksever dedi ki...

Çağla Şıkel'i podyumlarda daha fazla görmek istiyorum! Tuvana Büyükçınar kolleksiyonunun belki biraz daha odaklanmaya ihtiyacı var ama tek tek nefis parçalar var, mesela Çağla Şıkel'in ilk karedeki elbisesi harika!

STYLEISTICO dedi ki...

Ben yazdığım gibi brokar kumaşı sevdiğim için tasarımları sevdim, aykkabılar ise benim olsun :)))