18 Ocak 2011 Salı

STYLEISTICO TASARIMI GLEAMODE ÜRÜNLERİNDE İNDİRİMMM


Hepimizin bildiği gibi indirim sezonuna girmiş bulunuyoruz. Biraz geç kalmakla birlikte ( ah bu zamansızlık  ve ertelemeler :) ) bütün markalar indirim yaparda biz yapmazmıyız diye düşüdündüm ve Styleistico tasarımı GleaMode ürünlerinde İNDİRİM yapmaya karar verdim. 
Hepinizin bildiği gibi GleaMode için tasarladığım ürünlerin üretim sayısı talebe göre değişmekte. Bazıları özel olması veya kişiye özel oduğu için sadece bir tane, bazıları ise günlük kıyafetler olduğu için adetli olarak üretiliyor. İşte bu ürünlerden elimizde az sayıda ( genellikle tek kalan) ürünlerde %50 ye varan indirimler yaptım ve hem fiyatları rahatlıkla incelemeniz açısından, hemde alımı rahatlıkla yapabilmeniz için Styleistico Pasaj 'a ekledim. Hadi ürünler kapanın elinde kalıyor :) tıklayın inceleyin....

4 yorum:

modafobik dedi ki...

Hemen tık tık! (:

STYLEISTICO dedi ki...

Evet herkes indirim istiyordu daha fazla dayanamadım:)

Dilara dedi ki...

Ve malesef birçoğu 38 beden :)

STYLEISTICO dedi ki...

evet ne yazıkki genelde hep 38 çalışıyoruz bazen 36 veya 40 da oluyor ama işte genelde standartta 38