19 Ocak 2011 Çarşamba

ALBERTA FERETTI 2011 İLKBAHAR/YAZ KAMPANYASI


Alberta Feretti 'nin 2011 İlkbahar / Yaz reklam kampanyası görsellerine bayıldım, hatta aşık oldum. Resimlerde sadelik ve doğallık etkileyici. Şu ana kadar gördüğüm en iyi kampanya çekimlerinden biri olmuş bence. Sasha Pivovarova'nın sıfır makyaj yapılmışcasına verilen görüntüleri, saçı adeta peri masallarında çıkmışcasına, beyazlar içindeki bir hayal gibi....



Görselleri incelerken her kıyafet için evet bunuda istiyorum, evet bunuda istiyorum dedim. Ama tabiki bir favorim var, ilk resimdeki tek omuz, açık yeşil yaprak desenli kumaştan ustaca yapılmış drapeleri ile göz alıcı güzellikteki elbise. Görsellerdeki dantel detaylar diğer dikkat çeken unsur hatta tığ işi olan (yada öyle gözüken) bedenlerdeki detaylar belkide parçaları bu kadar büyülü ve romantik gösteren en büyük etken. Açıkcası ben bu sadeliğe ve zarifliğe tutuldum, ya siz...?

3 yorum:

Buket Poyraz dedi ki...

çok hoş...

http://buketpoyraz.blogspot.com

semforever dedi ki...

elbiseler güzel ama reklam olmamış sanki çok sönük kalmş

STYLEISTICO dedi ki...

Buket: bencede cok hos :)
Semforever: tabi en fazla elbiselernetkileyici zaten ama ben resimlerdeki sadeligide sevdimm...