17 Aralık 2010 Cuma

YENİ TASARIMIM PRENSESEEE

Dün gece yapılmış en son tasarımım Prenses Kate Middleton için geldi. Sevgili Styleboom ile aramızda geçen minik bir sohbet sonucunda, benden birşeyler çizmemi istedi. Aslında iyiki istedi çünkü daha evelde bahsettiğim gibi bu aralar pek elde artistik çizim yapmaya zaman bulamıyordum. Boom'dan gelen bu tatlı istek karşısında, dayanamadım dün gece yatmadan 1 saatimi ayırıp bir eskiz hazırladım. Tabi üzerinde çok fazla düşünme ve araştırma fırsatım olmadığı için bir anda bu çıktı. Umarım sizde beğenirsiniz. Yorumlarınızı beklerim...

Styleboom'a da ayrıca teşekkürler bana aslında iş için değilde sadece keyif almak için tasarlamayı ne kadar özlediğimi hatırllattığı ve blogunda bana yer verdiği için..... :)

Unutmadan Styleboom'un Prenses Kate yapılan gelinlikler için yazdığı keyifli postu okumadan geçmeyin ;)

20 yorum:

esen dedi ki...

muhteşem olmuşş,çok güzellll bence daha çok çizim ve tasarımlar görmek dileğiylee

Unknown dedi ki...

şahane olmuş sen yeterki çizmek iste ben destek vermeye hazırım :)

madammoda dedi ki...

Tam prensesin şanına yaraşır olmuş, ellerine sağlık ;))

Adsız dedi ki...

ben blogunuzu styleboom da gördüm ve okumaya başladım size ufak bi sorum olucaktı acaba çizimlerinizi hangi kağıtlara yapıyorsunuz canson vb. bide hangi kalemleri kullanıyosunuz sulu kuru yada markası olursa sevinirim :))

Adsız dedi ki...

ben blogunuzu styleboom da gördüm ve okumaya başladım size ufak bi sorum olucaktı acaba çizimlerinizi hangi kağıtlara yapıyorsunuz canson vb. bide hangi kalemleri kullanıyosunuz sulu kuru yada markası olursa sevinirim :))

STYLEISTICO dedi ki...

Esen: tesekkur ederim :))
Mustafa : insallah zaman bulursam :) sagol
Madammoda : tesekkurler guzel İltifatın icin:)
Emel : bana mail atarmisin :) ne sormak istersen cevaplarim burda uzun surerrr

Bilun Şen dedi ki...

Gözlerim kamaştı, şahane olmuş! Benim gelinliğim de böyle olsa keşke :)

STYLEISTICO dedi ki...

Sagol Biluncum :))) sana daha daha güzelini tasarlarız ;)

Unknown dedi ki...

şahane olmuş:)

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim Feyzan;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

asil ben tesekkur ederim sekerimm, sana keyif vermesi bile bana yetti ama postuma renk kattigin ve hep hep hep cok nazik, cok tatli oldugun icin:)

nagihan dedi ki...

merabaa çizimlerin çok güzell fevkuladee hayaranınzm başkaa güzel elbise çizimlerini bekliorm...

STYLEISTICO dedi ki...

Styleboom :) o senin tatlılığın :)

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim nagihan.. yeni çizim eklemiyorum çünkü hani buraya koyacak şekilde çizimler yapmaya fırsatım olmuyor ne yazıkki :( yapılan tasarımlarıda anlıcağın gibi burada paylaşamıyorum ne yazık ki....
fırsat bulursam eklemeye çalışacağım ama mutlaka...

nagihan dedi ki...

rica edrim..yeni çizimlerini beklio olucam =)

nagihan dedi ki...

bende ögrenebilirmiyim ne kagıdı ve ne kalemi kullandıgını bende bu bölümü okuyorm ve sizin gibi olmak istiyorm

STYLEISTICO dedi ki...

Selam Nagihan, bende umarım ekleyebilirim yeni çizimler, o kadar zamanım olur :)
Birde bana ne öğrenmek istiyorsan mail atarsan eğer ben sana müsait oldugumda mail ile cevap yazarım hepsini :)) bekliyorum mailini

nagihan dedi ki...

mail nasl atıcm bilmiyorm ki =)

STYLEISTICO dedi ki...

Sitede yaziyordu ama styleistico@gmail.com adresine mailinden yazabilirsin...

nagihan dedi ki...

Tmm teşşkr edrim