17 Aralık 2010 Cuma

DUYGU CİNİSLİOĞLU YENİ KOLEKSİYONU İLE


Yine yeni bir tasarımcı, yine yeni bir koleksiyon.... Duygu ile tanışmamız geçtiğimiz moda haftasında olmuştu, yaptığımız ufak sohbetten sonra üzerindeki bütün kıyfetlerin kendi tasarımları olduğunu öğrenmiş, onun moda tasarım konusunda hedeflerini dinlemekten zevk almıştım. Ve geçen gün gelen bir mail ile Duygu'nun yılbaşı ve sevgililer günü için hazırladığı yeni koleksiyonu tanıtılıyordu ve açıkcası onun adına çok sevindim ve sizlerinde onu tanımasını istedim... 
Duygu  ''First Love'' ismini verdiği koleksiyonunda yılbaşı duygusunu yaşatan o özel renk kırmızıyı kullanmış ki bu sevgililer günü içinde oldukça uygun. Duygu tasarımları ile, hayatında nasıl olmak istiyorsa, onu kıyaftleri ile de yansıtabilecek kadınlara hitap etmiş ama tabi en güzeli koleksiyonunu onun ağzından dinlemek... Okumak ve yeni koleksiyonundaki diğer ürünlerine bakmak için lütfen tıklayınız.


1 yorum:

MODA DUYGUSU dedi ki...

bu anlamlı yazınla duygularını bana hissettirdin :) binlerce kez tesekkür ederim canım :) Beğenmene kelimelerle anlatamayacağım kadar mutlu oldum :) sevgilerimle