26 Ekim 2010 Salı

BİLUN'DAN ŞEKER GİBİ CİCİLER ARTIK GALATA'DA


Herkese merhabalar, uzun zamandır yoğunluktan, derslerden ve GleaMode için yaptığımız çalışmalardan çok fazla açılışlara, lansmanlara katılma fırsatı bulamıyorum ama Bilun'un heyecanını paylaşmak adına Cumartesi akşamı Galata'ya uğramadan yapamadım. 
Hepiniz onu zaten şeker mi şeker aksesuarlarından çok daha öncelerinden tanıyorsunuz :) Şimdi ise artık hem bu cicileri görüp, denemek için gidebileceğiniz, hemde dünya şekeri Bilun ile tatlı bir sohbet yapabileceğiniz sıcak bir ortam Galata'da sizi bekliyor. 
Uğradığım kısıtlı zamanda size bu rengarenk, canlı aksesualardan ufak bir öngösterim için görseller hazırladım. Ama siz sadece bu görseller ile yetinmeyin Bilundesign 'ın sizler için hazırladığı bu sıcak ortamı mutlaka ziyaret edin....









Hemen bu cicileri görmek incelemek istiyorum diyorsanız, işte Bilun'un adresi :

2 yorum:

Bilun Şen dedi ki...

Canım, iyi ki geldiniz :) Çoook mutlu oldum. Yine gelin, kahve içelim, iki lafın belini kıralım..
Öpüyorum kocaman..

STYLEISTICO dedi ki...

Canım ne demek bizde çoook mutlu olduk, senin mutluluğunu paylaşmaktan :)