4 Mart 2010 Perşembe

İSTANBUL MODA AKADEMİSİ ÇİFT DİPLOMALI MODA EĞİTİMİ

İstanbul Moda Akademisi, yani kısa adı ile İMA, bilmiyorum artık bilmeyen kaldımı ama Nişantaşın'da Avrupa Birliği, Dış Ticaret Müsteşarlığı ve İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri (İTKİB) tarafından yürütülen ve finanse edilen Moda ve Tekstil İş Kümesi'nin bir parçası olarak kurulan üniversite düzeyinde eğitim veren bir kurum. 
Bende bu kurumun eğitimlerine de katılan biri olarak, 10 Mart tarihinde saat 14:00 yapılacak çok özel bir eğitimin tanıtımının yapılacağını, sizlerle gönül rahatlığı ile paylaşıyorum. Bu sene Ekim 2010'da başlayacak olan, London College Fashion'ın (LCF) da içinde yer aldığı University of the Arts London (UAL) tarafından akredite edilen iki yıllık “Moda Tasarımı ve Teknolojisi” eğitim programını tamamlayan öğrenciler, uluslararası akreditasyona sahip çifte diploma alacaklar.
İşte bu eğitim hakkında bilgilenmek isteyenler veya sadece ben okulu görmek istiyorum diyenler mutlaka İMA'yı ziyaret etsinler. Bu arada moda seveler İMA'nın harika bir kütüphanesi var ;)

Hiç yorum yok: