5 Mayıs 2009 Salı

2009 KOSTÜM ENSTİTÜ GALASI DOSYA-1

Birkaç gün iş yoğunluğumdan dolayı yazamamıştım. Açılışı 4 Mayıs gecesi gerçekleşen moda dünyasının gecesi olan geleneksel Kostüm Enstitüsü Galası ile yapıyım dedim. Bakalım kimler neler giymiş...


Heidi Klum geceye J.Mendel'e ait renkli, tüllerle süslenmiş kıyafeti tercih etmiş. Her zaman çok şık ve gösterişli gördüğümüz Heidi belkide hamile olması sebebi ile biraz daha büyük görünmüş ve biraz o eski şaşasını kaybetmiş. Ama kötülerin yanında bence genede göz alıcı.


Rihanna'nın tercihi Dolce&Gabbana'dan yana olmuş. Çok sevdiğimi söyleyemeceğim bu kıyafette belkide sezonun modası geniş omuz trendini uygulamak istemiş ama bence pekde iyi yapmamış :)


Tyra Banks, Badgley Mischka koleksiyonundan bir parça ile katılmış. Belkide Hep kötü diye gidiyorum ama gerçektende benim gözümde öle. Nerde eski Tyra ne saçı olmuş, nede kıyafet olmuş.


Jessica Biel, kırmızı bir Versace tuvaletle katılmış geceye. Aslında Versace'nin koleksiyonunda bu elbiseyi beğenmiştim ama Jessica'da bişi oturmamış. Belki taşıyışı, belki duruşu.. Justin Timberlake'den bahsetmeden geçemiyeceğim, bu yeni imajı ile olmamış, hayal kırıklığına uğradım.



1 yorum:

Absy dedi ki...

Heidi Klum'un elbisesine bayıldım!!!