21 Mart 2013 Perşembe

GİTTİM GEZDİM GÖRDÜM GELDİM :) DUBLIN TURU


Çok yakın arkadaşım yaklaşık 1,5 sene önce İrlanda/Dublin'e çalışmak için yerleşti. O gün bugün derken günler geçti ve biz diğer çok yakın arkadaşlarım ile anca toplanabilip, bu hayat kargaşasında geçen hafta ziyarete gidebilme fırsatını bulabildik. Çalışma yoğunluğu içinde bu tatil, dostlarımla olmak açıkcası bana çok iyi geldi.. Bu tatili özellikle St.Patricks Day ile de birleştirdik, son günümüzde o keyifi de yaşayıp döndük. ( Kutlama resimlerini eleyemediğim için :) ayrıca paylaşıcam :) )

Aslında bu tatil bizim için turistik geziden çok hasret giderme beraber yeme, içme, bol sohbet etme, gezme, tozma ve alışveriş olarak geçti. İlk iki gün görülecek yerleri gezdik, evimiz şehir merkezinde olduğu için sağa sola gitmek çok kolay oldu bizim için. İlk günler Dublin kalesi, Trinity College, St.Stephen's Green, Howth, Temple Bar, Henry Street, St.Michan's Church ve adını şu an hatırlayamadığım birçok yer :)... Bunların dışında tiyatroya gittik, her ne kadar İngiliz ve hatta birde üstüne İrlanda aksanında zorlansakta ''Woman in Black'' i izlemek keyifliydi, ilk defa bir korku tiyatrosuna gittim, birde Dublin turist klasiği Johnnie Fox's Pub'da klasik bir ''Irish Fun'' gecesi yaşadık. Bunların dışında Dublin'in Publarını karış karış dolaştık, Aziz Patricks Günü eğlencesine bizde katıldık... 
Kısacası dolu dolu bir Dublin gezisi yaptık, tabi en güzel yanı dostlarımla beraber bu keyfi yaşamak oldu... İşte size mümkün olduğunca elenmiş görseller ile küçük bir Dublin turu :) 











Hiç yorum yok: