19 Şubat 2013 Salı

BENİM STİLİM MAVİLER İÇİNDE


Herkese Merhabalar,
Ne zamandır Benim Stilim bölümünü güncelleyememiştim, o yüzden bu aralar biraz sıklaştıralım diye düşündüm :) Bu geçtiğimiz haftalardan kalma bir ofis gününden. Üzerimdekiler Tuğçe Yusufoğlu 2012 F/W koleksiyonundan ve benim en favori parçalarımdan.
Özellikle etekli pantalonumuz (fotoğraflarda çok fazla detayı çıkmamakla birlikte) bizimde çok severek tasarladığımız fonsiyonel parçalardan. İsterseniz bu şekilde etekleri ile, isterseniz sadece arka veya sadece ön eteğini takarak veya sadece kalem pantalon olarak kullabiliyorsunuz ve bunu sadece düğmeler ile yapıyorsunuz. 
Birde şimdi fotoğraflara bakınca söylemeden edemeyeceğim '' Yaz, Lütfennnnn Gel Artıkkk !!! '' :)



Etekli Kalem Pantalon: Tuğçe Yusufoğlu
Bootie: Desa

2 yorum:

g.m. dedi ki...

bluzun tasarımını da rengini de çok beğendim, güzel parça :)

http://madspepper.blogspot.com/

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederizz Beetlebum :)