5 Aralık 2012 Çarşamba

İSTANBUL BUSINESS SCHOOL - LÜKS MARKA YÖNETİMİ


Twitter hesabımdan takipte olanların bildiği gibi 2 haftadır İstanbul Business School (IBS) 'de verilen Micro MBA programlarından ''Lüks Marka Yönetimi'' eğitimine katıldım. Alttaki görselde gördüğünüz gibi eğitimi tamamladım :) 



Özellikle rekabetin bu kadar fazla olduğu iş ortamımızda bu tür eğitimler ile destek almak oldukça önemli, bende bütün yoğun programıma rağmen özellikle çiçeği burnunda markamız Two DreamMakers'ı daha iyi yerlere getirmek için hiç düşünmeden bu eğitime katıldım.
Neler öğrendik, kimlerle ders yaptık derseniz? Nişantaşı Sofa Hotel'de her biri konusunda sadece teorik olarak değil, sektörde de büyük markalar için çalışmış, oldukça tecrübeli yöneticilerden eğitim aldık. Lüks bir markanının tanımından tutun, müşteri portföyüne, iletişimine, pazarlamasına, basın kısmına kadar oldukça geniş konularda bilgilendirildik. ( Eğitim içeriği ile ilgili daha fazla bilgi için lütfen tıklayın
Bütün derslerde sınıfın ağırlıklı olarak olduğu sektörün ve sahip olduğu işlere göre ihtiyaçlarının belirlenmesine göre derslerin yönlendirilmesi oldukça yararlı oldu.  Özellikle eğitmenlerden Orhan Gönen'in verdiği derslerin bol uygulamalı ve interaktif olması oldukça keyifliydi.


Büyük markalarda çalışan veya çalışmak isteyen, benim gibi henüz yeni markası olan, markasını lüks segmente entegre etmek isteyen veya halkla ilişkiler, moda yönetimi gibi eğitimler almış herkese bu eğitimi öneririm. Size yeni kapıların aralanacağını söyleyebilriim. Ben açıkcası çok memnun kaldım, eksiklerimizi görmeme, daha yapılması gerekenlerin farkına varmama yaradı. Bu arada harika arkadaşlar edindiğimi söylemeden de geçemeyeceğim :)....


Hiç yorum yok: