9 Mayıs 2012 Çarşamba

MET BALOSU 2012 - KIRMIZI HALIDAN BEĞENDİKLERİM


Şu sıralar inanılmaz yoğun çalışıyoruz, markamız Two DreamMakers için her gün başka bir atılımda bulunuyor, çok güzel yorumlar alıyor, daha fazla şevkle çalışıyoruz. Neden mi bundan bahsettim; çünkü Met Balosu 2012'den 2 gün geç kalarak bahsetme şansı yakalayabiliyorum. O yüzden bu post kim ne giymiş yorumlarından çok benim beğendiklerimden bahsediyor. Unutmadan bu senenin teması:  Schiaparelli & Prada: Impossible Conversations
En favorim en başa görsellerini yerleştirmeden belli olacaktır ki Gwyneth Paltrow ve Prada Elbisesi. Asimetrik elbisesi ve yüzündeki o harika gülümsemesi, asil duruşu ile harika görünüyor. Çelik mavisi elbisesi ve aksesuarlarının uyumu da ayrıca harika..



Gecenin favorilerinden biri beyaz Donna Karan elbisesi ile Ashley Greene. Tek omzundan düşen askısı, beldeki düşüşler, serbest drapeler ile Yunan prensesleri gibi parıldıyor.


Camilla Belle'de Ralph Lauren'den muhteşem bir seçim yapmış. Zaten kumaşı ile fark yaratan elbisesi, Camilla'nın elbiseyi taşıyışı, asil havası ve aksesuarları ile gecenin en başarılı seçimlerinden biri olmuş.


Diane Kruger Prada elbisesi içinde bence harika görünüyor. Bol kesim bir elbise anca bu kadar hoş durabilir diye düşünmekten alamadım kendimi ayrıca renk kendisine çok yakışmış. Bu sene bolbol gördüğümüz ve daha göreceğimiz kuş tüyleri trend bilginize:)


Gisele Bundchen'e diyecek lafım yok, kendisi zaten podyumlarda hayran olduğum kişilerdendi ama o seçtiği Givenchy siyah elbisesi ile gecenin en şık ve kaliteli görünümlerinden birini sergileyenlerden de olmuş.


Carey Mulligan da gecenin temasına uygun olarak Prada seçiminde bulunanlardan. Elbisedeki materyalin ve gümüş ve altın tonlarının geçişlerine bayıldım. Böyle bir elbiseyi herkes giyemez ama Carey'e çok yakışmış diye düşünerekten son olarak onu da listeme eklemeyi uygun gördüm..

Herkese iyi geceler.....

Hiç yorum yok: