6 Şubat 2012 Pazartesi

İSTANBUL MODA HAFTASI 2012 DE GELMİŞŞŞŞ

Herkese Merhabalar,

İstanbul Moda Haftası gelmiş çatmış bile, ilk defa bu sezon moda haftasının geldiğini mail kutuma düşen davetiyelerden farkedebildim ve post yapma gereği duydum. Bu sırada içinde bulunduğum süreçte hala ben izlemeye devam eden, mailleri, mesajları ve yorumları ile desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim. Şu aralar tedavi süreci biraz zorlu geçiyor (umarım en zor günlerimiz bunlardır, Allah daha kötüsünü göstermez) ve herhangi bir yere hemde uzun süreli gitmem pek mümkün olmuyor. Umut ediyorum tedavinin en azından kemoterapi süreci bitince, tedavi devam etse bile herşey daha kolaylaşacak ve bende burada sizlerle paylaşımlar yapmaya devam edebileceğim.

Gelelim IFW'ye, İstanbul Moda Haftası start aldığından beri ilk defa bu sezon defileleri seyretmeye, tasarımları yerinde görmeye, tasarımcılarımıza destek olmaya gidemeyeceğim. Yine de fırsat buldukça diğer blogger arkadaşlarımın yorumları ile takipte kalmaya çalışacağım. Buradan davetiye gönderen tüm tasarımcılarımıza ve tabiki PR ajanslarına teşekkür etmek ve başarılar dilemek istiyorum... Bir sonraki Moda Haftası'nda görüşebilmek üzere... 
Moda haftasını takipte kalabilmeniz için işte IFW 2012 Takvimi, umarım başarılı bir moda haftası olur...

Hiç yorum yok: