30 Ekim 2011 Pazar

ZOR BİR DÖNEMDEYİM, BİR ARA......

Milletce zor günler geçiriyoruz ve bende bütün bu sıkıntıların içinde zor günler geçiriyorum.. 
Önce şehitlerimiz ve ardından gelen deprem.... Hayatını kaybeden şehitlerimize ve deprem felaketinde hayatını kaybeden milletimize önce Allah'tan rahmet, arkasında kalanlara ise sabır diliyorum...

Bunun dışında kişisel olarakta hayatımdaki en zor günlerimi geçiyorum, henüz 12 gün önce öğrendiğimiz annemin rahatsızlığı sebebi ile daha bir süre sizlerle olamayabilirim... Gelen yorumlardan, her gün Styleistico'yu ziyaret eden sizlere borç olarak yazıyorum bu postu... Sizlerin olduğu bilmek güzel...
Sevgilerle
Tuğçe

13 yorum:

Ahu dedi ki...

Canım allah şifa versin anneciğine.Çok geçmiş olsun.

Sevgiler
Ahu

ahuatesel.com

Trendydolap dedi ki...

Annenin en kisa surede saglikli gunlere kavusmasini dilerim...

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Çok geçmiş olsun, aklımdan geçen hastalığı dile getirmek istemiyorum ama eğer öyleyse benim annem atlattı, eşimin annesi de..umarım bir an önce iyileşir annen:(

http://alisverisdanismani.blogspot.com

STYLEISTICO dedi ki...

Tesekkür ederim.. İnsallah iyilesecek..

NİNO dedi ki...

Styleistico çok ama çok geçmiş olsun..Umarım en kısa zamanda iileşir...

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum atlatacağına inanıyorum.

suhuba dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. Çok üzüldüm. Acil şifalar dilerim. Onun şu an size herzamankinden çok ihtiyacı vardır. Güçlü olmak zorundasınız. Allah sizede bol bol enerji versinki onu pozitif enerjinizle besleyebilesiniz. Tekrar geçmiş olsun canım :)

Adsız dedi ki...

Canim allah annecigine acil sifalar versin, dilerim en kisa zamanda guzel haberleri alirsiniz. Cok cok gecmis olsun, sen kendini toparla moralli ol ki annene destek ol. Hepimiz pozitif enerjilerimizi yolluyoruz canim:)

STYLEISTICO dedi ki...

Güzel dilekleriniz ve destekleriniz icin herkese tek tek tesekkur ederim

Modavesaire dedi ki...

acil şifalar diliyorum canm, en kısa zamanda aramıza dönmeni bekliyorum.

sevda s. dedi ki...

Anneciğine çok geçmiş olsun, en kısa zamanda iyileşir inşallah.

STYLEISTICO dedi ki...

Destekleriniz, iyi dilekleriniz icin cokcokk tesekkurler.. İnsallah birkac ay sonra hersey yolunda ve saglikli olacak...

NİNO dedi ki...

styleistico durumlar nasıll seni merak ettik..

Nino

http://ninostudio.blogspot.com