22 Eylül 2011 Perşembe

MELVIN SOKOLSKY İLE HARPER'S BAZAAR ÇEKİMİ,1965


Sevdiğim, ojinal çekimleri blogda paylaşmayı sevdiğimi hepiniz biliyorsunuz artık, sanırım kendime bu vesile ile arşiv de yapmış oluyorum ;). Bu çekim Melvin Sokolsky tarafından Harper's Bazaar için yapılmış ve güzel kıyafetler içindeki uçan bir kadın tasvir edilmiş. Zaten oldum olası, çekim işinde Bazaar favori dergilerimden. Sizi bu görseller ile başbaşa bırakıyorum ve Sokolsky'nin arşivine belki bir göz atmak isterseniz eğer diye buraya link veriyorum, hadi tıktık...






Kaynak: Fashionising.com

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir çekim olmuşş :)

Trendydolap dedi ki...

wayyy böyle çekim bu zamanda bile yok muhteşem bir editoryal!

buarada blogum da hediye çekilişim var eğerki katılırsan çok memnun olurum :)

PLEASE JOIN MY FIRST GIVEAWAYYYY

http://trendydolap.blogspot.com/2011/09/my-first-giveaway-trendydolap-hediye.html

STYLEISTICO dedi ki...

Aysun: Gerçektende öyle, fotoğrafçının becerisi ve ileri görüşü

Trendydolap: Kesinlikle katılıyorum...

NİNO dedi ki...

Gerçekten ilham verici..
Nino
http://ninostudio.blogspot.com/

STYLEISTICO dedi ki...

Nino: Bende öyle düşünüyorum gerçekten ...