11 Temmuz 2011 Pazartesi

YENİ YEPYENİ BÖLÜMLER :) BENİM STİLİM


Herkese Merhabalar, blogu yavaş yavaş toparlıyorum, altyapısını sanırım şimdilik düzelttim ( en azından devamlı kitlenmiyor ve feedlerim düzelmiş gibi gözüküyor :) ) Sizde bloga girdiğinizde herhangi bir problemle karşılaşıyorsanız benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)
Size yeniliklerim olacağından bahsetmiştim. Bunlardan bir tanesini artık kendi giyim tarzımla yani stilimle ilgili fotoğrafları, kısacası ne giymişim fotoğraflarını zaman zaman sizinle paylaşacağım. Fakat  paylaşacağım ne giydim görsellerini, her seferinde olmasada, daha çok benim elimden çıkan ürünler oluşturacak :) Artık kıyafetleri Rukiye üzerinde değil benim üzerimdee görebileceksiniz, nelerle kombinlemişim inceleyebileceksiniz. 


Hazır Esmod defile postunu hazırlamışken, arkasından hemen benim stilim postunuda ekleyelim dedim :) Yeni bölümler sadece bununla kalmayacak, daha birçok süpriz yeni bölümler ekleme planım var, umarım zaman yaratıp devreye alabilirim :) Şimdilik kendinize iyi bakın .......


Gömlek: Hakan Yıldırım for Koton
Şort - Çanta - Kemer : Mango
Ayakkabı: Aldo
Kurdela Yüzük : Accessorize

6 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

çok sade,şık,alımlı ve asil bir kombin,fiziğinede cuk oturmuş,mekanda harika bir seçim gerçekten.sonuç: BAŞARILI :)))

STYLEISTICO dedi ki...

Pembe Bakteri : Teşekkür ederim güzel yorumun için ;)

duju dedi ki...

çok sade ve şık olmuşsun güzelim. Siyah ve beyaz her daim asil duruyor, sende çok güzel taşımışsın...

postların devamını merakla bekliyorum

öptüm
dujufashion

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim duju. :)
Bende siyah beyazi cok seviyorummm.. Sadece yazlari böyle renkli giyinmek geliyor içimden ;)

Adsız dedi ki...

Gömlek çok ciciymiş :)

STYLEISTICO dedi ki...

Evet canım bende çok severek aldım :)