14 Temmuz 2011 Perşembe

MAVİ DESENLİ PANTALON


Herkese Merhabalarrrr... Umarım keyifler yerindedir. Geçtiğimiz haftalarda İstanbul Moda Akademisi mezuniyet gününe katıldığımı sizlerle bu yazımda paylaşmıştım. Ama daha Benim Stilim bölümümüzü açmadığımdan o gün neler giydiğimi eklememiştim. İşte o günden ben :)
Resimler çıkmadan dikiş odamda çekildi o yüzden aslında toplu olmasına rağmen dağınık görünen odam içim şimdiden özür dilerim :)


Ayrıca daha evel size Benim Stilim bölümünde daha çok kendi elimden çıkan ürünleri paylaşıcağımdan da bahsetmiştim. Mavi desenli pantalon benim elimden, yaz için tril tril bir kumaş. Kalça kısmı hafif oturup, yaza uygun şekilde tamamen bol boru paça inen, önde sağda ve solda iki minik plikaşesi olan pantalon. Keyifle diktim, keyifle giyiyorum. Umarım sizde beğenirsiniz :)



Bluz: Mango
Pantalon :  (Styleistico)
Ayakkabı : Zara

7 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

HAKİKATEN TİRİL TİRİL GÖRÜNÜYOR,ELLERİNE SAĞLIK TATLIM

STYLEISTICO dedi ki...

Tesekkur ederim pembebakteri ;)

sevda s. dedi ki...

Rengine ve modeline bayıldım, çok şık. Yaz için de ideal. Ellerine sağlık :)

dikisdersi dedi ki...

tril trildir eminim duruşundan belli ,sinbo dikiş makinası görüyorum orada kitlenmiş durumdayım etrafa da bakmadım ,dikiş dikiyorum diyen herkezde oluyor ,olmaz sa zaten dikiş olmaz ki ,biz dikiş odalarımızda tasarımı ,kesmeyi, ütüyü ,kalıbı ,vs atolyelerin her bölümünü 20 m2ye sıgdırıyoruz ,

STYLEISTICO dedi ki...

Dikiş Dersi: Evet gerçekten öyle.
Sinbo dikiş makinesi benim ilk göz ağrım ama daha sonra bak bu yazımda makinelerimi tanıtmıştım:) http://styleistico.blogspot.com/2010/10/merak-edenler-iste-dikis-makinalarim.html
Singer yarı sanayi tipi var + singer Overlok + Sinbo :)
Ütüm Kazanlı, kesme makinemm:) ve malzemeler.
Ben evde tam sanayi tipi makineler kullanmayı sevmiyorum :(
Yani daha evel yazmıştım ama evde küçük bir atölyem var:)

suhuba dedi ki...

Selam,
Çok güzelmş. Bayıldım. Bu ara maviye hayranım. Hoş durmuş. Kolaygelsin

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim Suhuba:) Bende çok keyifle giyiyorumm:)