1 Temmuz 2011 Cuma

CANIM ARKADAŞIMIN EVLİLİK HAZIRLIKLARI

Biliyorum biliyorum ve herkesten daha yazıma başlamadan özür dilemek istiyorum. Yaklaşık 3 aydır post giremediğimin farkındayım şimdi diyeceksiniz nerde o hergün mutlaka blogunu güncelleyen Tuğçe ama halimi görseniz eminimki acırdınız.
Peki bunca zaman ne mi yaptım ???? Birçoğunuzun bildiği gibi şu anda tekstil ve moda tasarım üzerine master yapıyorum ve açıkcası okul tahmin ettiğimden çokçok daha fazla zamanımı aldı. İş yoğunluğu bir yandan, ev işleride tabi bu kız yorgun, canı çıkıyor demiyor beni bekliyor :) E geri kalan zamanda da kendimi, ki bunlar genellikle sizlere post hazırladığım zamanlar oluyor, ya kütüphanede araştırma yapıyor ya da evde bulduğum kaynakları, hazırlanıcak ödev ve sunumlar için okuyor veya hazırlıyor  olarak buluyordum. Tabi bu arada alerji değerlerimin normalde 0-100 arasında olması gerekirsen 1900'lerde çıkmasının getirdiği süreçler ve rahatsızlıklar da eklenince iptal bir Tuğçe oldum. (ki hala ne yazıkki rahatsızlıklarım devam ediyor, kurtulamadım bir türlüüüüü) 

Size geciken özürlerimi ve sebeplerimi söyledikten sonraaaaa gelelim canım arkadaşımın hazırlıklarına :)


Bu gördükleriniz arkadaşımın düğünü için verilecek hediyenin süslemesi için hazırlıklar. Kendisi bayanlar için nikah şekeri yerine hatıra olarak kalacak ve çantalarımızdan eksik etmeyeceğimiz küçük gümüş el aynaları vermeyi uygun görmüş ve yaptırmış. Tabi süsleme aşaması ise en yakın arkadaşlar olarak bize ve benim konuyla daha fazla bağlantılı olmamdan  dolayı daha çok bana kaldı:) Birçok şey düşündük ama sonuç olarak şık bir kurdela takmakta karar kıldık. Kararı aldıkda ah o kurdelaları tek tek yap yap bitmiyor :) Yerine 5 elbise dikmeye bedel, hatta daha fazlasına ;) Ben hazırlıkları yaptım kestim biçtim, hazırlamaya başladım ama tek benle olmadı tabi, kızları toparladım 3 gece boyunca masanın başına atölye gibiydik bir müziğimiz eksikti:) ama çok eğlenceli geçti..


İşte 3 gecenin sonucu yukarıdaki hazır kurdelalar. Keşke size odanın halini flnda çekseymişim demekten alamıyorum kendimiii, çok eğlenirdiniz halimize. :) Ve sonunda aşağıdaki resmini gördüğünüz aynalar önde kocaman bir kurdela ve arkada küçük kalp detayı ile...... ( Aslında birde ekru tüylerimiz vardı ama son anda fazla geliceğine ve daha sade kalması gerektiğinde karar kıldık ve takmaktan vazgeçtik )


Kına gecesi ise Nahide Palas'da yapıldı. Gelin tacını ve tabi gelin tacı olurda diğer kızlar öyle bakar mı diye düşünerek herkese birer taç hazırladık. Gelin tacını beyaz kristal tüller ve diğerleri ile kombin olması açısından beyaz tüyler ile süsledim. Diğerlerini ise görür görmez hepimizin aşık olduğu mor tüy ve tüller ile hazırladık. Herkes bayıldı, o akşam 7 sinden 70'e herkesin kafasındaydı mor taçlar  :)


Buyrun bakalım taçlar nasıl durmuş :) İnanın rengi gözüktüğünden daha da güzellll... (elbisemi daha sonra koyacağım, o gece dbiraz dağıldığımızdan fazla boy resmim yok:) )


İşte gelinimiz :) Elindeki koca taş ne diye bakıyorsanız tek taş yüzük, çevirince ışıklar saçıyor :) Birde önünde kocaman Bride'li birşeyler yazan bandı vardı ama çıkarmış olacak o sırada .. 
O gece evet çok çooookk eğlendik aslında elimde daha ne fotoğraflar varda, buraya koyarsam resimdekiler beni canlı bırakmayabilir :) 

4 yorum:

sevda s. dedi ki...

Herşey çok güzel gözüküyor, geline mutluluklar diliyorum :)
Alerji için de çok geçmiş olsun :(

Adsız dedi ki...

Bak blog yazmak bu değil.
Geçmiş olsun diyen birine teşekkür edilir örneğin. iade-i ziyaret yapılır......
İlgi hep sana hep sana olmaz.sonra da sıfır yorumla kalır, kızar ve de herkesi silersin.
Keçi dağa küsmüşde.... :)))

STYLEISTICO dedi ki...

:)))) Canim genede tesekkur ederim yorumun icin, twitterdan beni izlemiyorsun sanirim. Blogla ilgili problem oldugu icin silinmek durumunda kalindi yoksa asla kimseye kizmisligim yok. Blogu oncelikle
Kendim icin yaziyorum ki yeterince yorum ve mail aliyorim bana yetiyor, ayrica ben 2 bucuk senedir blog yaziyorum, izleyici sayimi gormedin sanirim, hatta sende bloga bakmissin farkindaysan:)) keske sende cesaretli olup adli yorum biraksaydin ;)))

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim Sevda, evet gerçekten çok güzeldi :)
geçmiş olsun dileklerin içinde ayrıca teşekkürler :)