4 Ocak 2011 Salı

İMA MODA SEVERLERE HARİKA EGİTİMLER VE WORKSHOPLAR HAZIRLAMIŞ


Evet sıra geldi yılın ilk postunu biraz geçikmeli de olsa yayınlamaya, umarım hepinizin yılbaşı gecesi dilediği gibi geçmiştir. İstedimki ilk postumda moda ve eğitim ile iç içe olsun, İMA'nın birçok kısa süreli eğitimi ve workshopları olduğunu, zaman zaman sizinle bazılarını paylaştığımdan, beni izleyenler biliyordur zaten. Artık iç içe olduğumuz Sosyal Medya temalı, yepyeni bir workshop daha Ocak ayında bizleri bekliyor. Bunu özellikle paylaşmak istedim çünkü hem Sosyal Medya artık hayatımızın o kadar içindeki onsuz bir hayat düşünemeyecek duruma geldik, hemde Yaprak Aras Şahinbaş ile sohbet etmenin ne kadar keyifli olacağını bildiğimden. Moda haftasından Yaprak ile tanışma fırsatı bulmuştum ve konusunda oldukça bilgili ve vericeği eğitiminde oldukça keyifli olup, bizlere çok şey katacağı kanısındayım.. 
Bu workshop gibi moda ile ilgili olan, ilgili olduğu alanda bir çok eğitim almak isteyen herkes kendi ikişiliğine uygun olan eğitim için İMA 'nın sayfasını ziyaret edebilir.....

Hiç yorum yok: