17 Ocak 2011 Pazartesi

2011 GOLDEN GLOBE KIRMIZI HALI

Ne zamandır kırmızı halı postu yapmadığımı fark edip, 2011 Golden Globe Awards kırmızı halı geçitini esgeçmemeye karar verdim. Genel olarak bakıldığında çok gösterişli olmamakla birlikte klasik siyahın yanında, renkleri de görmek hoştu. Siyahın dışında Zümrüt yeşil, pembe ve pudra tonları en çok tercih edilen renkleri oluşturmuş.
Şimdiden söyliyim ben kırmızı halıda, kabarık etekleri, kuyrukları ve ışıltıyı sevenlerdenim, o yüzden gözümde bu yönden tercih yapanlar ihtimaslı :) Haksızmıyım ama bu elbiseler kırmızı halı için değilde ne için peki ;)



Hemen zümrüt yeşili ile başlayalım dedim çünkğ daha şimdiden Catherine Zeta Jones o harika Monique L'huillier ile gönlümü çalanlardan. Rengi, tarzı, eteğindeki drape hissi yaratan kıvrımları ile bence Catherine gecenin favorilerinden. 
Angelina Jolie ise seçimini Versace 'den yana kullanmış. Bence saçı, makyajı ve başka aksesuar kullanmamısı oldukça yerinde çünkü kıyafeti yeterince parlak ve gösterişli. Gecenin başarılı isimlerinden..


Gecenin diğer hoşuma giden parçaları ile devam.. Pudra tonları da oldukça fazla tercih edilen renklerden.  Gossip Girl'un yıldızı Leighton Meester, tercih ettiği güçlü omuzlara sahip Burberry Prorsum elbisesi ise oldukça zarif. (hatta ben bayıldım istedim bu elbiseyi ) Louis Vuitton clutch ına bayıldım açıkcası, Jimmy Choo platform ayakkabıları ise elbisesini tamamlayacak ışıltıda. Bence Leighton'da kesinlikle doğru yolda ve gecenin yıldızlarından.
Sandra Bullock tercihini tek omuz Jenny Packham bir elbiseden yana yapmış ve iyi yapmış. Dedim ya kırmızı halıda ışıltıyı sevenlerdenim, hele böyle yerinde kullanılırsa.Sandra'dan zarifliği ile dikkat çekenlerden..


Sıra geldi pembe tonlarına ve yine benim gözdelerimden bir tanesine. Lea Michele'in Oscar de la Renta'dan kuyruklu tek omuz elbisesi kesinlikle kırmızı halı için doğru seçimlerden bir tanesi.
Bu kıza ne giyse yakışıyor dicem çünkü ben Megan Fox'u beğenen gruptanım. Megan Fox özel yapım bir Armani Prive ile ve oldukça şık. Elbisenin üst bedenindeki asimetrik bantlar ve swarovski ile yapılan detayı sevdim..


Hazır pembe tonlarına başlamışken devam edelim. Heidi Klum tercihini Marc Jacobs'tan yana kullanmış ama sanki kırmızı halıda görmeye alışık olduğumuz Heidi değil bu. Evet elbise tek başına hoş ama bana biraz kırmızı halı için saçı, aksesuarları ile zayıf kalmış gibi geldi..
Julianne Moore, kırmızı halı için en canlı pembe rengi seçenlerden ve Lanvin elbisesi ile.  Julianne Moore 'da ı ıh olmamış dediklerimden.  


Sıra geldi açık renklere. Jennifer Lopez bembeyaz Zuhair Murad elbisesi ile sade ve zarif. Evet çok süper diyemesemde Jennifer en azından kırmızı halıda ne giyeceğini bilen isimlerden.
Jennifer Love Hewitt buz mavisi straplez Romona Keveza ile kırmızı halıda. Elbisenin üste bedendeki katları sevdim, kemerin defiledeki orjinalı gibi olmasını tercih ederdim..


Anne Hathaway'de benim kırmızı halıda beğendiğim isimlerden bir tanesi. Bu gece için Anne Hathaway, Armani Prive'dan bakır tonlarında güçlü omuzlara sahip elbisesi ile oldukça şık ve zarif.
Nicole Kidman, gece için tek omuz krem/sarı tonlarında payetli Prada elbisesi ile pek bir zarif ama bunun yanında ben biraz fazla sade buldum. Belki risk almak istememiş..


Sıra geldiii vazgeçilmez siyahlara. Eva Longoria, golden globe kırmızı halı için seçimini Zac Posen 'den yana yapmış ve çokda doğru yapmış. Bence kuyruğu, kesimi, detayları ile bence enfes gözüküyor. Benim için gecenin favorilerinden.
Kelly Osbourbe'nin seçimi Zac Posen elbisesi ile gece katılmış. Elbisedeki detay çok hoş ve Kelly'ninde  vücut tipi için doğru seçim.


Gene zümrüt yeşillerine geri dönüş yaptık ama ilk yayınladıklarım kadar başarılı olduklarını söyleyeceğüm. Elizabeth Moss geceye, bedende drapeleri ile dikkat çeken Donna Karan elbisesi ile katılmayı tercih etmiş. Açıkcası duruşunu sevemedim.
Mila Kunis tek omuz ve gene drapeleri dikkat çeken Vera Wang elbisesi ile. Küçük omuz detayına sahip Vera Wang elbisesi şık ama yinede göze hoş gelmeyen bir şeyler var, sizcede öyle değil mi...


Natalie Portman kırmızı ile pembeyi kombinleyerek seçimini Viktor&Rolf 'dan yana kullanmış. Kırmızı ile pembeyi çanta ve ayakkabı seçimleri ile başarılı bir şekilde tamamlayan Natalie 'nin elbisesindeki göğüs drapeleri harika gözüksede, o gül deseni hiç mi hiç sevmedimmmm.
Christina Aguilera, Zuhair Murad'ın harika elbisesi içinde çok kötüü gözüküyor.. Elbiseyi her ne kadar beğensemde Christina sana hiç olmamış. Ne yazıkki Aguilera, her elbisenin herkese göre olmadığının kanıtı... Podyumda durduğu gibi durmuyor dimi....


Ve son olarak gene benim için gecenin favori parçaları ile postu bitirmek istedim. Olivia Wilde çikolata kahvesi kabarık tüllerden oluşan eteğe sahip Marchesa elbisesi ile harika görünüyor. Üste bedenden eteğe doğru azalan altın renkli payetlere sahip elbisesi ile Golden Globe  kırmızı halının kesinlikle favorilerinden.
Gecenin başka enfes görüntülerinden birini ise Scarlett Johanson 'dan Elie Saab ile geliyor. Elie Saab benim gönlümde büyük yere sahip designerlardan birisi ve kesinlikle kırmızı halı diyince ilk akla gelen isimlerden. Elbiseye, zarifliğine,  bittim açıkcası ...

Görseller:  http://au.lifestyle.yahoo.com/who/

Hiç yorum yok: