30 Aralık 2010 Perşembe

YENİ TASARIMCI : BURÇE BEKREK


Burçe Bekrek'in ismini bir süredir duyuyordum, zamansızlıktan bir türlü inceleme fırsatı yakalayamamıştım ama bugün nette dolanırken gene karşıma çıkan tasarımların görselleri, beni onun dünyası içine sokmaya yetti. Belki birçoğunuz onun ismini duydunuz bile ama henüz duyamayanlar için sizi Burçe Bekrek ile tanıştırmak istedim.  
Burçe Bekrek Marmara Üniversitesinde gördüğü Tekstil tasarım eğitimi üzerine Instituto Marangoni Fashion Styling masterını dereceyle tamamlamış ayrıca İtalya’da imaj danışmanlığı eğitimi de almış.
Türkiye'ye döndükten sonra başarılı kişiliği ile 2008 yılında Fashion Tv Moda ödüllerinde en iyi gelecek vaad eden moda tasarımcısı ödülününün de sahibi olmuş.


Burçe, yaşamın her zamanı için çok amaçlı, yalın ama detaylarda gizli incelikleri ile dikkat çeken tasarımlara imzasını atmış. O, almış olduğu profesyonel eğitimler sonucunda moda ile stili birleştirmeyi başarmış. Başka bir özelliği ise koleksiyonundaki kumaşlarıda kendisinin tasarlayıp, üretmesi ve bu özel kumaşları günlük hayata adapte edebilmesi...


Yukarıdaki gibi harika bir tuluma sahip koleksiyonundaki parçalarını geçtiğimiz 6 Aralık'da Nişantası'ndaki yeni butiğinde sevenleri ile buluşturdu. Ben tasarımlarını açıkcası çok beğendim ve en kısa zamanda Nişantaşı'na uğramayı ihmal etmeyeceğim. Sizde bu harika tasarımlar ile buluşmak isterseniz mutlaka Burçe Bekrek'e uğramalısınız...



 Burçe Bekrek Fashion Studio


Kadirgalar Cad. | Acik Hava Apt. | no:16-1
Nisantasi | Istanbul | Turkey
+ 90 212 234 18 46
burcebekrek@burce.com.tr



Hiç yorum yok: