2 Aralık 2010 Perşembe

TREND : KİREMİT TONLARI


Evet dediğim gibi artık kendimi daha iyi hissediyorum ve yoğunluktan (iş ve yükseklisans) - rahatsız olmamdan dolayı bir süredir ihmal ettiğim bloguma geri döndüm :) 
Hemen her ne kadar sıcak havalardan henüz kavuşamadığımız kış aylarının trendleri ile postlara devam etmek istiyorum. Bu arada yanlış anlaşılmasın ben yaz aşığı biri olarak havaların henüz buz gibi olmamasından oldukça memnunum:)

Bu sezonun trendlerine örgü trendi ile başlamıştık (Trend örgü postunu okumak isteyenler burayı, stil öneri için burayı tıklayınız) Yeni trendimiz ise ''Kiremit''; tabi yukarıda gördüğünüz gibi çatıda kullandığımız kiremitlerden kıyafetler değil ( gerci o da fena fikir değil ;) ), kiremit tonları bu sene öne çıkan renkler arasında. Kırmızı tonları ile kahve tonları arasındaki, bir yüzüde koyu turuncuya bakan bu renk, aşağıda görüldüğü üzere kahve ile ama en en çok da siyah ile  kullanıldığında çok yakışıyor. 


Giorgio Armani ve Müge Ersin Sonbahar 2010 koleksiyonlarında kiremit rengi ile siyahı harika biçimde harmanlamış. Charlotte Ronson ve Elie Tahari ise kiremit rengindeki kıyafetlerini, yine bu sezon trendlerden sayılabilecek belde  kahve ince kemer ve kahve aksesuarlar ile kombinlemiş.
Benim favorim kiremit tonum hangisi diye sorarsanız, sanırım kırmızının cazibesinden olacak biraz kırmızı tonu ağır olanları.. Ya sizinki ?.....

2 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

seviyorum bu tonları çok :)

STYLEISTICO dedi ki...

Bende seviyorum canım ama kendime pek yakıştıramıyorum belki siyahın baskın olduğu bir elbise içinde olabilir :)