11 Aralık 2010 Cumartesi

ÖRNEK ALINASI STİLLER FACEBOOK SOKAK MODASINDA

Belki bilenleriniz biliyordur, facebook'ta Sokak Modası hesabında sokak modasından bolca görsellerin yayınlandığı bir sayfa var. Bazıları hoşunuza gidicek, bazıları gitmeyecektir ama kesinlikle örnek alınası stiller var içinde. Bakmak isteyenler olabilir diye düşünerek paylaşmak istedim. E birde birkaç görsel ve stil önerileri ile süslemeden olmazdı tabi:)
Bakalım sizin yorumlarınız nasıl olacak hangilerini sizi yansıtıcak, yorumlarınızı bekliyorum.....


Ben bu aralar bu havuç pantalonlara takılmış durumdayım. Tabi her vücut tipine gitmiyor ama özellikle zayıf bayanlarda helede üstünde böyle yumuşak kumaşlardan hafif bir gömlek ile kombilenirse tadından yenmez :) Zara, Mango, İpekyol gibi mağazalarda ve modacılarımızın butiklerinde bolca görebilir ve bulabilirsiniz....


Burda ise dantel üstte bayıldım. Dantel tamam bu sezon trend ama ben oldum olası danteli dozunda kullanıldığında çok kibar ve asil bulurum. O yüzden gönlümü çaldı. Bu arada tamam bootie ler ile çorap olayını bende seviyorum ama burda gözümü tırmayalan bişi varrr.... 


Gene havuç pantalon, biraz daha farklı bir tarzda kullanılmış, benim fikrim hoş olmuş. Gerci herşey çok ton in ton ama iş hayatında rahatlıkla kullanabileceğiniz bir tarz, aynı zamanda akşam belkide arabanızdaki clutch'ınızı alıp, çıkıp kız arkadaşlarınızla şık bir yerde yemeğinize devam edebilirsiniz ;) Birde unutmadan uzun boyda daha bir güzel duruyor bu pantalon yaw:)


Tamam kürk moda anlıyorum da ben genede dağda değilsem, heleki böyle bir güneşli  hava varsa bu kombine o çantayı yakıştıramıyorum. Tabi o da benim tercihim ve önerim. Onun dışında bence herşey ok :)



Doğruyu söyliyim bu iki görselde de etekler çaldı gönlümü. Birde iki resim arasındaki farkı göstermek istedim size. Farkındaysanız ilk resimdeki kızın beli ikinci resimdekine göre daha ince olduğu için etek çok daha hoş durmuş. Eğer beliniz böyle ince ve kalçanız vücudunuza göre biraz büyük kalıyorsa saklamak için biçilmiş kaftan bu kloş, büzgülü etekler. Birde o dizüstü çizme bacağını daha bir sarsaydı ama kızımız o kadar zayıfki, o yüzden belki bir stiletto veya şık bir bootie kullansaydı çok daha hoş gözükecekti...


Günlük yaşam için hoş bir tarz :) Düşük omuz, salaş üst sevenleree....


Bu resmi aslında sadece leopar ayakkabı için koydum. Eğer benim gibi leopar deseni üzerinizde sadece aksesuarda seviyorsanız, fazla abartmadan bu tarz bir bootie ile kombininizi yapabilirsiniz. Ben ayakkabıda seviyorum ama siz çanta, şal, toka gibi minik detaylarda kullanabilirsiniz. Bu arada bu sezon deri şort çok moda ;) sevenlere duyurulur.

Hiç yorum yok: