28 Aralık 2010 Salı

GALATAMODA VE SERGİ İLE DOLU BİR HAFTA


Geçtiğimiz haftada benim için oldukça yoğun geçen bir haftaydı. Dönem sonu yaklaşması ile proje teslim tarihleri de geldi, o yüzden derslerde iyice yorucu ve yoğun bir döneme girmiş oldum. Ama bu geçen hafta GalataModa'ya uğramama engel olamadı. GalataModa'nın ilk gününde yaptığım kısa kaçamak sonucunda GalataModa hakkındaki yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Cumartesi günü hem ürünleri daha detaylı incelemk adına, hemde gerçekleşecek söyleşileri dinlemek için yine GalataModa'daydım.


Sanırım onları hepiniz tanıyorsunuz, Deniz Marşan ve Başak Dizer Fransez. Daha çok Aşkı Memnu ile tanıdığımız, "2Shoppers" ile stil ve alışveriş danışmanlığı hizmeti veren ikili, harika bir söyleşi için GalataModa'daydılar. Twitter dan beni takipte olanlar hatırlayacaklardır, çok keyifli bol stil önerilerinin yer aldığı bir söyleşi izledik hatta karşılıklı sorular ve paylaşılan fikirler ile  misafirlerinde katıldığı hoş bir ortam yaşadık.


Ardından gitmeyi daha önce planladığım Pera Müzesi'nde yer alan Gelman Koleksiyonu'ndan  Frida Kahlo ve Diego Rivera sergisini ziyaret etme şansı yakaladım. En gözde 40 eseri ve Frida Kahlo'nun etkileyici hayatını anlatan 45 dk lık kısa bir film ile harika bir sergi. Yapıtları ve yaşamlarıyla sinema ve edebiyat dünyasına da esin vermiş ikilinin eserleri 20 Mart 2011 tarihine kadar Pera Müzesi'nde olacakmış, mutlaka programınıza eklemenizi öneririm.


Daha birkaç etkinliğide katıldığım dolu dolu bir hafta oldu. Son olarak Limango Co-sponsorluğunda gerçekleşen GalataModa partisinden bir görüntüm ile postuma son veriyim dedim. Daha girişte,  Limango kanatları altında çekilen bu resimin polaraid olması ve  hemen size verilmesi oldukça hoşuma gitti açıkcası....


Mini Elbisem : GleaMode (kendi tasarımım ama kesimleri çıkmamış)

Hiç yorum yok: