5 Kasım 2010 Cuma

H&M AÇILIŞ ÖNCESİ PARTİSİ


Dün akşam yani 4 Kasım Perşembe günü H&M in Forum İstanbul'da gerçekleştirilen açılış öncesi partisi için toplandık. ( gerci ben dersim olduğu için katılamıyacaktım, ders bitince son anda gittim, o yüzden resimlerde cep telefonu ile  çekildi kusura bakmayın:) ) 
Ben biraz daha sakin haline gidebildim ama yinede twitterdan Styleistico 'yu izleyenler bilir H&M kasaları izdihama yetişemedi ve kuyruk inanılmazdı :) Yorgunluktan sadece mağazayı ve ürünleri sizin için gezip resimlemek ile yetindim (lafın kısası kaza kuyruğunu gözüm yemedi, daha sakin bir zamanda tekrar bu sefer alışveriş için gidilcek artık :)) Ünlerimizden birçoğu da gecede H&M için hazır bulundular.
H&M ekibi bizleri ve VIP'leri oldukça hoş bir ortamda, oldukça profesyonel karşıladılar.  H&M çalışanlarında o kalabalığa rağmen yüzlerindeki gülümseme eksilmeden hizmet verdiler. DJ Nazlı Var ve Salih Saka dans/lounge müziği ile keyifli bir gece yaşadık. 

Sizde bu resimlediğim güzel ürünler ve çok daha fazlası ile buluşmak için yarın 6 Kasım Cumartesi günü resmi açılış için Forum İstanbul'daki H&M mağazasını ziyaret edebilirsiniz.

Ayrıca Lanvin'in H&M için hazırladığı özel koleksiyonunda 23 Kasım'da tüm dünya ile aynı anda satışa sunulcağınıda duyurmak isterim... Meraklılarına ...







Hiç yorum yok: