15 Ekim 2010 Cuma

BU ARALAR NE Mİ YAPIYORUM, BUYRUN BENİM HAYATIMA :)


Bir süredir postlarım yavaşladı, anca sizden gelen maillere, sorulara cevap yazabiliyorum aradada böyle küçük postlar hazırlıyorum. Peki napıyorum derseniz iş, okul, yeni ürünler, eğitimler arasında koşuşturuyorum :) (bunalıma girmek üzereyim sanırım:)) Şu anda zaman yönetimi eğitimini bir daha almak istiyorum, çünkü daha önce aldığım eğitim işe yaramamışa benziyor bu durumda.. Şaka bir yana tabiki bunlar hepsi bir düzene oturucak ve oturana kadar beni biraz yıpratacağa benziyor. 
Ben yukarıdaki kitaplarla boğuşurken, bir yandan da hepinizin bildiği gibi Yasemin ile birlikte yürüttüğümüz küçük gözbebeğimiz GleaMode için çalışmalarımız son hız devam ediyor, yepyeni ürünler yapılıyor ama yoğunluktan siteyi güncellemekte biraz geç kalıyoruz kabul ediyorum. Siz bizi izlemeyi bırakmayın :) çünkü yeni ürünler yakında:)


Gelen maillerden size evdeki küçük atölyemi göstermek istedim, makinelerim içinde merak etmeyin ayrıcana bir post yapıcağım (tabi soranlar için) ama şimdilik ufacık bir resim :) 
Aşağıda gördüğünüz manzara bir etek  ve bir elbise yapımından, kumaşları uzun çalışmam gerektiğinden yere serililer (merak etmeyin ayakkabı ile girmiyoruz )


Bunlarda ev tipi kazanlı ütüm ve prova mankenlerim. Evdeki makinelerin hepsi ev tipi almayı tercih ediyorum her ne kadar özel bir dikiş odam olsada sanayi tiplerini evde görmeyi sevmiyorum ben :) O yüzden ev tipi yada yarı sanayi tipi makineleri kullanmayı tercih ediyorum. Bunların dışında odada kitaplıklarım, kumaşlarım durduğu raf ve kutularım, dinlenme koltuğum, televizyonum ve bitmiş kıyafetleri astığımız 2 çeşit askım var... Ben o odaya küçük atölyem diyorum, hayatımın evde olan kısmının çoğu bu odada geçiyor.


Evet buda bahsettiğim askılığım, hatta GleaMode için yeni çıkan ürünlerin bazıları askıda şu an :)


Bitirirken (bitirmek zorundayım aşağıdaki kitap okunmak için beni bekler ) beni bazen geç yazdığım postlar için affedin diyorum ve  hala bakmayanlar varsada ürünlerimize bakmak, incelemek için sizi GleaMode 'a tıklayamaya davet ediyorum. 

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Kolaylıklar dilerim canım

STYLEISTICO dedi ki...

Sağol canım, inşallah kolaylıyacak bende bekliyorum :)

Modavesaire dedi ki...

canm kolay gelsiin:)) birşey sormak istiyorum, overlock makinasından memnun musun (singer heralde ) estetik bi şekilde oluyor mu overloku :) cevap verrsen çok sevinirim .
sevgilerr

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

ellerine sağlık,renkleri göz alıcı,bitmiş fotoğraflarını bekliyorumm : )

STYLEISTICO dedi ki...

benimadımayşesoyadımgül: Evet canlı renklerden yeni ürünler kalanlar yakında hem Styleistico'da hemde GleaMode'da:)

Burcu: Evet singer makinem, memnunum herşeyi yapabiliyorum, estetik derken sanayiden nasıl çıkıyorsa bundanda o şekilde çıkıyor bir problem olmuyor.
Yakında makinelerimi anlatan bir post yapıcam zaten :)