14 Eylül 2010 Salı

FASHION'S NIGHT OUT İSTANBUL : 16 EYLÜL 2010


16 Eylül 2010 gecesi İstanbul’da, Vogue Türkiye’nin öncülüğünde bir alışveriş şenliği olan Fashion’s Night Out 'u duymayan kalmadı sanırım ama ben duymayanlar için paylaşmak istedim. Bağdat caddesi, İstinye Park ve Nişantasında bir çok marka 18:00 ile 24:00 arasında mağazalarının kapılarını açık tutacak. Bu aynı zamanda tasarımcılar ile müşterilerinin buluşması olacak çünkü mağazalarında veya ürünlerinin satıldığı mağazalarda birçok tasarımcı sizler için hazır bulunacak. Hem sohbet etme şansı yakalayacak hemde onlardan stil önerileri alabileceksiniz. 
Tabiki sadece modacılarımız ve ünlüler bu organizasyonda yer almıyor. Bloglarını takip ettiğiniz (Styleboom, Fashion By Sui, Moda Tutkusu, Alışveriş CiniKoray Caner, Stil DirektörüSerapla Moda, Aychulus, Modenise, ModaSanattır, Kanka Nerdeyim Ben ...... ) bloggerlar'da çeşitli mağazalarda sizlerle buluşmak için bekliyor olacaklar. Hepsinin sizler için ayrı ayrı süprizleri olacak, linklere tıklayarak hangi mağazada kim var ve süprizleri neler olacak öğrenebilirsiniz...
(ben ne yazık ki özel sebeplerden bu güzelim ortamda sizlerle buluşamayacağım ama inşallah bir sonraki organizasyona:) )
Ayrıca evente katılan birçok marka mağazalarında sizin için özel promosyonlar, indirimler, hediyeler hazırladılar. Birçoğunda Dj perfomansları eşliğinde ikramlarla keyifli alışveriş yapma şansını yakalayacaksınız... Ben bu güzel 16Eylül gecesini kaçırmayın derim.....

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Kesin bekliyorum söz dondurma ısmarlarım hihi :)

STYLEISTICO dedi ki...

:)) Eminim çok eğlenceli geçecek :)