28 Eylül 2010 Salı

ÇANTA SÜSLEMECEEEE

Çanta dediğime bakmayın canım, bildiğiniz bozuk para cüzdanı :) Annemin yakın bir arkadaşı (genellikle etrafındaki herkes bir şeyler verip süslermisin yada anneme yaptığım şeylerden ayyyy banada yaparmısın diyip duruyorlar, bende kırmamak için ne yapacağımı şaşırıp kalıyorum, bu da onlardan biri) bu cüzdanı verip süslermisin demişti yaklaşık 1 ay önce sanırım. Ben tabii unuttum bile bugün evi toplarken elime geçti, birazda utandım 1 ay yani dimi :) Akşam akşam bari süsliyimde veriyim dedim. Pek bir kokoş oldu (hatta resimde göründüğünden daha fazla, yanları arkası gözükmüyor çünkü :) ) ama sahibi sevdiği için böyle şeyleri beğenecektir. Gülegüle kullansın....

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

:) yazmıyorum diye bakmıyorum sanma ellerine sağlık canım

STYLEISTICO dedi ki...

Canım biliyorum ben seni merak etme :)) sagol gerçi biraz ne bulduysam koydum gibi oldu ama sahibi sevecek biliyorum:))

Moda Çıkmazı dedi ki...

nostaljik bozuk para cüzdanı olmuş.ellerine sağlık.

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim :) Sahibide aldı çok beğendi, onun beğeneceğini biliyordum zaten, ona göre yaptım:)