3 Ağustos 2010 Salı

İSTANBUL KONULU ÇİZİMİN DİKİLMİŞ HALİ :)

Daha evel bu yazımda İstanbul konulu çizimlerinden bazılarını koymuştum ve size yakında yine bir tanesinin dikilmiş halini paylaşacağımdan bahsetmiştim. İşte o elbise gerçi üst parçası giyinmediğimden eksik oldu ama umarım bu şekildede beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum :)......
  • Üst beden desen tasarımı yapılıp, desen tamamen kum ve kesme boncuklar ile işlenmiştir (inanın oldukça zaman alıyor :)) Yine üst beden için gepiyer çalışılmış, elbise onun üstüne oturtulmuştur. 

8 yorum:

Nur dedi ki...

Offf süper olmuş kesinlikle şahane birşey...

Kalbişeker dedi ki...

Çizimleri yayımladığınız da 1 çizimi daha çok beğenmiştim ama bedendeki işlemelr renkler muhteşem olmuş..ellerinize sağlık..

STYLEISTICO dedi ki...

Güzel yorumlar için teşekkür ederim :)

Cerenicus dedi ki...

çok güzel olmuş ,işlemelere bayıldım, gerçekten İstanbul'u yansıtan bir kıyafet olmuş, elinize sağlık...

http://cerengnc.blogspot.com/

ruken dedi ki...

Kesinlikle emeğinize değmiş.. çiziminizdeki üst parçasıyla da enfes duracağına eminim.. :)

STYLEISTICO dedi ki...

Cerenicus-Rukenturgut
güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.

Sezsel by Sezgi dedi ki...

tahmın edebılıyorum ne kadar zor oldugunu..
harıka walla ,çizmiş ve dikmişsin..:)

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim Sezgi :)