28 Temmuz 2010 Çarşamba

CHRISTIAN DIOR 2010 REKLAM KAMPANYASI


İş yoğunluğu, yüksek lisans mülakat hazırlıkları v.s durumlarını atlattım ve artık geri döndüm:)(bu arada twitterdan duymayanlara artık yüksek lisans öğrencisiyim:) ) Gerçi şu anda ufak bir tatildeyim ama pazartesi sizlerleyim :) Dönüşümüde Christian Dior'un bu güzelim reklam kampanyası postu ile yapmak istedim. Biz her ne kadar kavuran sıcaklar ile boğuşsakta, 2010 sonbahar-kış reklam görselleri çoktan yayınlanmaya başladı ama açıkçası Dior birkaç gönlümü çalan modaevinden biri:) Artık bunda Karlie Kloss'un mu etkisi var yoksa Dior'un gönlümdeki birkaç markadan biri oluşunun mu bilemiyorum:) Steven Meisel'in objektifinden çıkan görsellerde o harika Dior tasarımlarla Karlie'yi hem vamp, hemde seksi ve gizemli pozlarda görüyoruz. Bu sezonda hırkalarımızın, montlarımızın içini ince şık elbiseler tamamlıyacak, bootie'ler de her zamanki yerini koruyacak gözüküyor. Jartiyer çoraba bayıldım:)

1 yorum:

G dedi ki...

The shoes in the last photo are crazy amazing! Great post!

-Gayle
Visit my blog!
www.gayleisvolatile.blogspot.com