14 Haziran 2010 Pazartesi

VICTORIA'S SECRET İLE PLAJLARA MERHABA

Herkese merhabalar, bu günlerde rahatsızlığım daha iyi oldu, en azından artık yatmak zorunda değilim :) ve kalkıp işlerimi fazla zorlamadan yapabiliyorum. Hazır bu gün hafta başıyken ve bende artık kendimi daha iyi hissediyorken artık blogla ilgilenmemin, sizleride daha fazla postsuz bırakmamanın zamanı geldi dedim kendi kendime:)



Havalar o kadar ısındı ki, bu güzel pazarteside ilk posta deniz, güneş ve bikinilerle başlamak istedim açıkcası. Victoria's Secret'tan sizler için cıvıl cıvıl bikiniler, mayokiniler seçtim.:). Bu sezonda bikinilerde üçgen modeller ön planda, leopar desenin en renkli halleri ise üzerlerinde yerini almış. Geometrik desenler, puantiyeler gene revaçta ve sezonun trendi yırtıklar mayokinilerdede kendini göstermiş. Tek renkler her zamanki gibi yerinde dursada ben yazın renkli seçimler yapmaktan yanayım, deniz-kum-güneş denince aklıma rengarek tasarımlar geliyor, seçtiğim görsellerdende anlaşılacağı üzere size önerimde bu yönde oldu :) Hadi hanımlar önce alışverişe oradanda artık plaja, havuza ....


E peki hani plaj kıyafetleri dediğinizi duyar gibiyim :) Ben Victoria's Secret'ınkileri biraz zayıf bulsamda beğendiklerimden işte birkaç parça :)


2 yorum:

tuuced dedi ki...

tatildeyimm :) abartmıyorum zilyonlarca bikinim var..sabah akşam giyerim diye çok fazla aldım yanıma:)
ama hala bunlarda gözüm varr :)

STYLEISTICO dedi ki...

Ufff bende aynen öyleyim walla doyamıyorum :)