28 Nisan 2010 Çarşamba

BAKIN KİMLER GELMİŞ :)

Ay bunları görünce bayıldım açıkcası, tabi benim bayılmamdaki sebep daha evelde dediğim için çizgi filmleri çok sevmem, heleki bunlar çocukluğumun çigi kahramanları olursa:)
Elle İspanya en sevdiğimiz, takip ettiğimiz moda tasarımcılarını yine en sevdiğimiz ikon çizgi karakteler olarak resmetmiş. İşte onlara Merhaba diyelim ;)

Karl Lagerfeld
Alber Elbaz
Domenico Dolce & Stefano Gabbana
Donatella Versace
John Galliano
Marc Jacobs
Sonia Nathalie Rykiel

4 yorum:

Trendydolap dedi ki...

hehe çok eğlenceliymiş :))

Modavesaire dedi ki...

ayyy bayıldım. tekkür ederim paylaşım için çook güzel yaa:)

Absy dedi ki...

Acaip tatliymis bunlar:))

STYLEISTICO dedi ki...

Ben bayılıyorum çizgi kahramanlara hele birde bunlar dünyaca ünlü modacılar olursa;)