4 Mart 2010 Perşembe

BALDININI 2010 2011 İLBAHAR- YAZ AYAKKABI KOLEKSİYONU

Baldinini yaz için bize gördüğüm kadarı ile cıvıl cıvıl bir koleksiyon hazılamış. Özellikle ben bu renkli olanı çok sevdim. Diğer dikkat çekici unsur ise botların artık yazada girmiş olması. Daha öncede örneklerini görmüştük zaten ama uzun çizme modelleri bile var. Botlarda özellikle file olanlar benim tercihim. Bant detaylı ayakkabı furyasına bu senede devam. Tabi birde neon renkli ayakkabıları dolabınıza koymayı unutmayın:)

4 yorum:

Sibelbek dedi ki...

Beyazı daha mı çok seviyorum nedir? en çok beyaz olanları beğendim :)

STYLEISTICO dedi ki...

Beyaz tam yaz rengi belkide ondandır :))
ben yazı severimde:)

Kbr-Bhdr dedi ki...

ayakkabı aşığı biri olarak hepsine ayrı ayrı bayıldıımı sölemeliyim:)

STYLEISTICO dedi ki...

Genel olarak bende ayakkabı çok severım ama bu aralar kendimide aşmış durumdayım:)