19 Ocak 2010 Salı

TRAJE :TEK VE KİŞİYE ÖZEL TASARIMLAR




Açıkcası bu tür haberleri paylaşmayı çok seviyorum çünkü insanların hayallerindeki ve zevk aldıkları hobilerini mesleği haline getirebilmelerini çok takdir ediyorum. Trajede bu kervanda olanlardan, bu işe önceleri hobi olarak başlamış, fakat bu günlerde artık mesleği haline gelmiş. Her yaptığı giysi ve aksesuar kişiye özel olup el işinin kullanıldığı tasarımlarmış. Eski kumaşlar, danteller, kadifeler, basmalar ve el oyaları bu tasarımların hammaddelerini oluşturmuş. Açıkcası ben büstiyerlerine özellikle bayıldım. Ürünler sizinde ilginizi çektiyse mağazayı Teşvikiye'de ziyaret edebilirsiniz, yok ben hemen bakmak istiyorum derseniz tıklayın bakalım:)




6 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

BENİM DE SANIRIM HAYALİM BU :))HATTA HEMEN YAPMAK İSTİYORUM AMA KENDİ TASARIMIM DEĞİL ÖZEL TASARIMLARI TOPLAYIP BİR ARADA SATMAK...

STYLEISTICO dedi ki...

Benimde hayallerim arasında :) birazcıkda yapıyorum aslında ama daha profesyonel yapmak istiyorum tabiki:)

fashion house by zeto dedi ki...

Hemen İstanbula gidip burayı ziyaret etmem lazım:)

STYLEISTICO dedi ki...

Bende en kisa zamanda ziyaret edicegim

Modavesaire dedi ki...

AAA. BEN DE ÖYLE Bİ YER AÇMAK İSTİYORUUM. ( TABİ 10 YIL SONRA FALAN, YA DA ÖĞRETMENLİKTEN EMEKLİ OLUNCA DA OLABİLİR :))

STYLEISTICO dedi ki...

Umarım gönlünceki gibi bi yer açabilirsin :)Heimiz hayallerimizi yapabiliriz....