31 Ocak 2010 Pazar

MICHAEL KORS 2010 İLKBAHAR/YAZ REKLAM KAMPANYASI

Michael Kors 2010 İlkbahar/yaz reklam kampanyası için yine Carmen Kass ile çalışmış ve çok hoş, kibar çekimlere imza atılmış. Aslında kıyafetler oldukça sade ama göze çok zarif ve güzel gözüküyorlar, özellikle ayakkabı ve çantalara bayıldım (birde bacaklara ;) ) Çekimlerde kullanılan kıyafetlerden kendi açımdan baktığımda, neredeyse  giyemeyeceğim yok gibi, gündelik ama şık parçalara yer verilmiş. Noah Mills ile de çok uyumlu bir çift oluşturmuşlar ve çekimlerdeki bu etki göz ardı edilemeyecek seviyede...



7 yorum:

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

bence isabetli bir seçim.Çok yakışmış kıyafetler.

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

karmen kaas'a bayılırım!:)

STYLEISTICO dedi ki...

Bende katılıyorum çok zarif duruyor.
Seda tamamane senle aynıyız, bende:)

zeynepin sesi dedi ki...

valla ben kıyafetlerden çok karmen kaas'a baktım desem :)

STYLEISTICO dedi ki...

Evet ya çok güzel:)

kkkk dedi ki...

nasil bir bacak var bu hatunda yaa... adaletsiz dunya iste :(

STYLEISTICO dedi ki...

evet dimi, aslında öyle bir huyum pek yoktur ama burada çok kıskandım ;)Beğenmemek mümkün değil sanırım