25 Ocak 2010 Pazartesi

METAL AKSESUARLI KOT BÜSTİYER

Aslında bu büstiyeri dikeli çok oldu ama zaman bulupta anca yayınlayabiliyorum :) Trendleri taşıyan hoş bir model yapmak istedim, aldığım güzel yorumlardan sanırım öyle olduda, metaller ile süsledim ve kot kumaşa yakışır şekilde spor bir fermuarla tamamladım.  Şimdide sizinle paylaşmak istedim.(bu arada resimdekinden daha güzel duruyor aslında;) )
 Umarım beğenirsiniz. Pasaj ve GittiGidiyor'a ekliyorum ;)

  • İnce kot pamuklu kumaştan 38 beden 7 parçalı büstiyer
  • Modern bir hava katmak amacı ile metal yuvarlak aksesuarlarla süslenmiş ve metal bir fermuar, günün modasına uygun olarak görünür şekilde yerleştirilmiştir.
  • İçi astarla kapatılmış ve vücutta hoş durması açısında her birleşim yerine (yani 6 adet) balen yerleştirilmiştir
  • Beden ölçüleri sırttan göğüs ölçüsü 90-95, bel ölçüsü ise 70-74 olmalıdır.

6 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

Çok hoş....Oldukça da kullanışlı bir parça ,eline sağlık..

STYLEISTICO dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Gogus bolumu cok uygun ama belim icin daha buyugunu uretebilirmisiniz acaba

STYLEISTICO dedi ki...

Merhaba, Ben hazırlamasına hazırlarımda, bu büstiyer sonuçta belli kısımları oturması gerekiyor. Provasız nasıl yapıcağız, yani böyle ürünlerde özel çalışıp olmazsa geri alım yapmıorum çünkü başkasına uyması çok zor o ürünün...

büstiyer modelleri dedi ki...

Bu güzel paylaşım için teşekkürler.

STYLEISTICO dedi ki...

Ne demek :)