17 Kasım 2009 Salı

TREND : DANTELİN DAYANILMAZ ZERAFETİ



2009-2010 Sonbahar- Kış koleksiyonlarında Erdem, Givency gibi  daha bir çok marka danteli çeşitli parçalarda kullandılar. Tshirt gibi en spor parçaların bile sırtında, kolunda, göğüs detaylarında kullanıldı dantel. Kullanıldığı parçaya hoş bir detay katması, şıklık kazandırması, romantik bir hava vermesi en azından benim tercih etmeme sebep oluyor. Günlük kıyafetlerinizde kullanabileceğiniz gibi, şık bir davette, yada eşinizle hoş bir akşam yemeğinde dantel elbise, bluz veya ceketleri kullanabilirsiniz. Yok ben üzerimde sevmiyorum derseniz çanta, taç, eldiven, ayakkabı gibi aksesuarlarınız la kıyafetlerinizi kombinleyebilirsiniz.Ben aşağıda birkaç örnek paylaştım ama siz bebe, ipekyol, machka, koton, beymen gibi mağazalarda daha fazla çeşit bulabilirsiniz.





Hiç yorum yok: