2 Kasım 2009 Pazartesi

H&M 2009 KIŞ REKLAM KAMPANYASI


 H&M 2009 Sonbakar/Kış koleksiyonu için ünlü Kanada'lı manken Jessica Stam ile gerçekleştirmişti. İşte reklam kampanyasından görüntüler sonunda basında.
Görsellerin genelinde Jessica şık, modern ve eğlenceli kıyafetler ile karşımızda. Opak çorapların, military ceketin, boy friend jean'ın, leopar montun, hemen hemen her mağazada karşımıza çıkan triko elbiselerin yer bulduğu bir katalog çekimi olmuş. Yani H&M 'de sezon trendleri arasında neyi sayıyorsak hepsini bulunduran bir koleksiyon sergilenmiş.





3 yorum:

yagmur dedi ki...

offf dün gittim bir alışveriş yaptım kendimi kaybettim resmen burda süper ötesi olmuş en güzellerini de seçmişsin insanın yine gidesi geliyor :)

STYLEISTICO dedi ki...

Evet,aslında ben blog için yazı hazırlarken, birçok kez ay gitsem biraz alışveriş yapsam oluyorum :) bazen masraflı olabiliyor yani:)

lucky beads dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.